singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, May 6, 2011

[Flashback] Korban Ular Sawa


Lagi keterangan dan gambar di sini

huuu..intronya aje dah tunjuk gambar dulu, belum lagi entri dan gambar seterusnya..mesti seram dan takut kan? tak takut? Wahh!! yang tak takut tu korang memang terbaek lah! Aku ni ha, tegak bulu roma ni menahan geli geleman, taip entri ni pun sambil tutup mata.

Saje lah nak flashback semula berita dulu2, agak2 korang masih ingat lagi berita terGEMPAR .. aku terjumpa gambar ni kat fb secara tak sengaja. Sampai sekarang berita GEMPAR ni masih segar di ingatan.

 jom baca [nampak ker?]


Tahukah anda : Ular sawa akan mengambil paling lama dalam masa seminggu untuk menghadamkan makanannya, bergantung kepada sebesar mana saiz makanan yang ditelan. Ular juga hanya bertindak agresif menyerang mangsanya kerana lapar atau rasa terancam. Sumber : sini dan sini Ok..cukuplah sampai sini dulu ye. Sesiapa yang rasa nak bela ular sawa sebagai pet kesayangan, fikirlah masak2 ye..sedangkan singa pun boleh mengigit dan membaham tuannya inikan pula sang ular sawa. heii geli geleman aku lah..

NAK TENGOK?? KERETA BERHIAS KULIT ULAR





3 comments:

Gimi said...

nape? ular tu makan tuan dia ke?

leyzajamil said...

hoho..ni mesti kes Gimi tak baca habis ni -.-'

~~@lyci@~~ said...

huhu.. takut tgk ular sawa ni... lg2 tgk kat national geog... serammm ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara