singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Saturday, May 21, 2011

pakar motivasi yang basi..


^-^ ..beberapa hari yang suram kebelakangan ni dengan berita dan peristiwa yang tidak menyeronokkan telah berlaku tanpa diduga. Semoga adanya hikmah sebalik semua ini InsyaAllah..

Dipendekkan cerita, pagi2 nak pergi kerja pagi Sabtu mestilah bersemangat ye tak? Besok hujung minggu waktu kita bersantai2 dengan famili dan teman. Aku on lah tv kebetulan ada segmen motivasi pagi, wah cantik lah!! Nak kembali menyuntik semangat setelah beberapa hari murung membeku aje ni, kena bagi fresh pagi2..tapi hampeh belaka, why??

Penceramah motivasi yang berceloteh bagi motivasi tu tak berapa petah, pendek kata tergagap2 satu, lepas tu banyak kali ulang sebut mungkin dengan maka sampaikan kita yang mendengarnya pun boleh sakit jantung menahan sakit hati tu. Hairan betul, macamana stesyen tv paling ngetop tu boleh hidangkan penceramah motivasi pagi macam tu rupa?? tak sempat nak edit ke? Macamanalah orang nak dengar celoteh motivasi awak tu kalau sendiri cakap pun berterabur kesian, tak nampak berkarisma langsung!! Maaflah, lagi sekali saya nampak muka awak keluar tv, serta merta saya akan tutup tv, lebih rela tengok kartun pagi2 tak sakit jiwa -.-'




Belajar dulu dengan irfankhairi ni, baru boleh keluar tv.



5 comments:

mcm ni lah said...

org mcm tu pun blh beri motivasi,. cuba awk gelakkan dia masa dia tergagap2 tu,.
mesti hati awk pun berbunga2 geli hati tengok pakar motivasi begitu rupa,.
keh keh keh keh

leyzajamil said...

tak sempat nak gelakkan, telinga menanah je mendengar. dari awal sampai habis gitu je bunyinya..trauma dah nak tengok dia lagi lepas ni, ntah sapa ntah namanya..haha!

KiD said...

saper penceramah tu ek?? huhuhu

leyzajamil said...

@ KiD "hisyamudin fadzil" haha!

Fina Fento said...

as salam kak..nk menjawab persoalan di shoutbox.

saya guna windows live writer. so dah ada siap2 smileys kat dalam tu..

sori kak, tak tahu nak jawab kat mana so sy jawab kat sini je lah ye :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara