ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, July 8, 2011

Apa ciri² blog kegemaran kamu eh?

Dah bertambah blogger baru sekarang ni, korang ada perasan tak? Hijau-hijau lagi mereka yang baru nak berjinak² dalam dunia blog. Baguslah, sekurang²nya kita dapat mengasah bakat penulisan kita. Idea yang ada kita terfikirkan tu kita luahkannya dengan cara menaip dengan laju selaju²nya, sebab taknak idea tu hilang macam tu aje. Mungkin ada manfaatnya idea kita pada orang lain walaupun kita ingat idea kita tu cuma idea cikai² je. Tak..kita bebas nak cakap pasal apa pun sebab ini blog kita, kita punya suka nak tulis tentang apa, tapi jangan pulak semberono je menaip ye..sensitiviti sesuatu isu harus diambil kira. PENTING!!!!

Membebel lah pulak ..

Bukan apa, sekadar menyatakan rasa kagum dengan pendatang blogger² baru yang kebanyakannya ladies / gigirl (sebab masih bersekolah). Pandainya diorang semua create blog yang sedap mata memandang, ala² fancy style fancy memang menjadi kegemaran gigirl di luar sana. Blink² sudah biji mataku..

Salah seorang top blogger yang banyak memberikan tunjuk ajar cara² nak mencantikkan blog. Dia tak lain tak bukan si cantik manis bermerah jambu..tak pernah tak jadi apa yang diajarkan..terima kasih ye cik lyssa.


Jadi, apa sebenarnya ciri² blog kegemaran kita? Ada orang sukakan blog begitu, ada yang gemarkan blog  begini, ada yang layan blog macam tu dan ada jugak yang sempoi bila blog macam ni. Pendek kata meriah sebenarnya dunia blog ni, kalau kena gaya dan cara macamana kita nak tackle hati peminat blog kita. Ada peminat setia ker blog korang tuh? Heheh..Mehlah sudi² menjawab sebentar soalan undian yang aku sediakan di bawah ni. Undian ditutup sehingga tepat jam 12malam besok..Tiada sebarang hadiah dijanjikan ye..Anggap ini sebagai latihan sebelum mulanya hari mengundi nanti. EH!! korang dah update alamat belum? Ada tempoh lagi sebelum tiba hari mengundi. Mengundi hak kita rakyat Malaysia.

MENARIK TERTARIK  
KAU MEMANG DA BOOOM!!!




8 comments:

cikgu said...

ohoho..ingatkan nak klik kotak byk2..tp ley 1 je..hehe

Unknown said...

hehe..fad excited nampak..btw thnx sbb sudi membuang undi di sini.

Geng Borak said...

sudah undi.. dan undi... hope dapat panduan..
Toyota ROADSHOW: Vios G Limited dan Vios TRD Spor...

cikgu said...

mstila..hehehe..byk nk mnta org wat camtu camni..wakaka

Unknown said...

kid : thanks
fad : hohoho..fad buatlah entri khas.

Sri_Tulip said...

alamak! pemilihan jawapan takda kt situ la..cmna???tick je mana2 ea??? Hihihi

merahitujambu said...

masing2 ada blog kegerman tuk jadi idola kan

LYSSA FAIZUREEN said...

ehh . ada pulakk muka Lyssa tertempekk kat situ . hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara