ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Monday, December 20, 2010

hati tetiba tersentuh

Click Me

saya sayang kamu semua!! tanpa kasih sayang kamu saya akan kehilangan perhatian dari kamu, maka apa yang saya lakukan langsung kamu tidak ambil peduli tak ambil kisah..saya sedeh sekali kalau kasih sayang antara kita dipersia-siakan begitu sahaja..sekiranya ada hal yang membuatkan kamu tersinggung dan teramat marah dengan apa yang berlaku, saya memohon banyak kali kemaafan daripada kamu. maafkan la saya..
Click Me~

aku akui kelemahan diri,
aku insafi kekurangan ini,
aku kesali kejahilanku ini,
terimalah..terimalah taubatku ini ya Allah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara