singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Monday, January 31, 2011

Gathering Family 22hb Jan lepas..

hiks..ni ada lah sambungan kepada stori pasal kampung..aku wajib buat entri tentang ni untuk kenangan aku..huhu lagipun aku tak dapat balik kampung pada masa tu..

http://www.emocutez.comwah..amik gamba posing sana sini jeles nya aku..tapi aku suka bila familiku tag aku kat stiap gamba diorang tu. dapat gak aku tengok..


banner ni spesel oder from my fren linda taib















kuah doyan..
my fevret..maveles :D





Sambil bertemu mesra seisi famili bila da lama sangat tak ketemu, majlis tahlil pun dilangsungkan dalam suasana yang aku rasa pasti syahdu & duka kerinduan terhadap keluarga yang da pergi.
Al-Fatihah untuk roh mereka di sana..Amiin..






thank you to all my luvly & sporting family..i luv all of you mmmuaah!http://www.emocutez.com

thank you..saya akan pastikan next gathering saya mesti balik kampung. leh makan doyan.

1 comment:

leyzajamil said...

i miss all my family :'(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara