singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Sunday, January 16, 2011

MAGIKA

MAGIKA antara filem muzikal yang terbaik sampai berulang kali aku menontonnya. masih belum terlewat aku nak ucapkan tahniah kat 3 beradik hotai KRU yang penah mendapat jolokan gelaran jejaka terhebat di malaya satu masa dulu. Umum da tau, MAGIKA di 'action & di 'cut' oleh Edry Abdul Halim dibarisi para pelakon yang ternama antaranya Diana Danielle, Mawi, kak ZianaZain, sifu M.Nasir, Sh.Aleya/Amani, Fimie, Pak Nil dan ramai lagi laaa..diorang ni smua la yang bantu jadik penarik peminat reramai nonton. tgk baru je 4hari tayang kat panggung MAGIKA catat RM1.3juta beb!! betul tak caya BACA ni

apalagi aku nak puji abg2 KRU pasal MAGIKA ni ye 
(bukan dpt komisyen pun hehe..)

oh yes, kebanyakan lagu2 dlm MAGIKA memang best didengar. intro nye pun da bagi lagu best 'Gebang-nyanyian Puteri Bunian' yg cun melecun dilakonkan Maya Karin. sampai la ni terngiang2 kat telinga aku lagu tu. yok kite layan jap lagu ni



okla, dipendekkan cerita..MAGIKA ni ceritanya memang sesuai ditonton seluruh famili sbb dari awal sampai habis cerita ni banyak sentuh isu2 kekeluargaan / persahabatan. Adik beradik gaduhla macamana pun akhirnya berbaik jugak..isu persahabatan (cintan2 kot..) pun ada diterapkan antara watak Ayu & Badang..selainnya sesapa yang dah nonton tau la mcmna jalan cerita ni..layan dengar lagi ..



MAGIKA by (KRU) mmg meletop!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara