singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Saturday, February 26, 2011

BUROK RUPA kunyah chewing gum

bukan tak bagus kunyah chewing gum ni, ada baik buruknya.
buruk efek kat aku sendiri perut aku akan kembung, berkemungkinan aku alah pada kandungan gula di dalam chewing gum tu. ye aku ada terbaca info tentang alahan pada gula dalam chewing gum. so aku reject walaupun niat asal nak bagi exercise kat muka aku ni.

Ingat cerita Gerak Khas the Movie yang Erra kunyah chewing gum dalam cerita tu. Aku rasa sejak tu ramai gigirl di Malaysia terikut2 gaya Erra, mesti laku gula2 getah masa tu kan?? Erra dalam movie tu memang cun comel giler jadi bila karakter dia mengunyah gula2 getah lagi bertambah cun la dia..

Masalahnya, aku terpandangkan sorang pompuan ni burok sangat rupanya bila mengunyah chewing gum, dah lah tu muka nak kerek semacam kan. oh please la, toksah nak tunjuk muka berlagak ko kat aku , ada aku kesah?? sungguh kurang manis!! sekali pandang macam pompuan jalanan pun ada. Muka je lawa tapi macam @#@$%$&*^&*^$$#@..

zirafah pon comel bila mengunyah..

balik rumah aku exercise muka, senang takyah bazir duit beli chewing gum.


aaaa...iiiii...oooo...uuuu
buat 10x kiraan

kasi tegang muka -.-'



3 comments:

Nur Hanani said...

Kunyah gula getah ni bagus untuk senaman muka..Tak tau la plak kalau kunyah nampak macam kerek ni..

Entri Terkini: Top 10 Gajet 4G popular..

Cekodok said...

hehhe.. senyum pun senaman gak kan.. pahala pun dapat.. ngeeee....

leyzajamil said...

nani : cuba bayangkan kalau da ngerot2 mulut dibuat2 tak ke kerek mukanya tu?
cekodok : teringin nak senyum kat awak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara