singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, April 15, 2011

Ari Wibowo dalam kenangan


Berita MENGEJUTKAN pagi ni..
Ari Wibowo sudah meninggal dunia? Biar betul??


Tapi yang pasti bukan Ari Wibowo yang ini kan? Sebab bila aku search Ari Wibowo Madu & Racun gambar yang keluar semua gambar Ari Wibowo pelakon Indon ni, pasal dia hensem aku ambil tepek kat entri kasi gempak sikit. Bukan..bukan aku sebenarnya sedang mencari empunya wajah penyanyi Madu & Racun Ari Wibowo juga namanya yang diberitakan telah meninggal dunia di usia 59 tahun dan apa punca kematiannya tidak pula diketahui. Dari kecil sampai da tua bangka macam ni aku masih tak kenal rupa paras sebenar penyanyi feveret aku ni. Kalau sebut Broery Marantika dan kumpulan D'llYod aku kenal lah.

Lagu Madu & Racun memang menjadi siulan dan aku membesar dengan lagu tu. Jadi amatlah tidak adil jika aku tak mengenali wajah & rupa sebenar penyanyi asal lagu ni yang telah menghiburkan aku dengan rentak lagu feveret ni. Barangsiapa yang mengenali beliau sila tampil perkenalkan kepada saya dengan Ari Wibowo Madu & Racun untuk menatap wajahnya buat ke sekian kalinya dan tersemat dalam lipatan kenangan dan cerita di sebalik keriangan lagu ini.

Sing a SONG Madu Dan Racun ~ Ari Wibowo.mp3


UPDATE 18.4.2011



ini lah wajah penyanyi Arie Wibowo yang aku cari2 selama ini SUMBER   
Al Fatihah ~


5 comments:

maiza love said...

tgk pakwe kat atas tu teringat cerita andartu terlampau lakonan haliza misbun dan ari wibowo ni..hehe..

PReDicToR said...

pergi dah dia...suka lagu singkong dan keju

leyzajamil said...

@ maiza love sy tak tengok pun cerita andartu terlampau tu..ntah pape je la haliza ni mcm da takde idea lain lagi baik ke? ni tak nak aibkan maruahkan wanita pulak..

leyzajamil said...

@ PReDicToR hanya lagu dalam kenangan..

KiD said...

hanya tinggal kenangan... huhuhu
Bila Suami Pergi Pasar Sorang-sorang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara