ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Monday, April 18, 2011

TERUJA nak guna Biodex


A'alaikum and kita berjumpa lagi hari ni, Alhamdulillah kita semua masih diberi peluang untuk meneruskan kehidupan, semoga hari ini dan hari kita yang seterusnya lebih baik dari hari semalam.. iAllah kita kena sentiasa positif dengan diri kita.

Sebut pasal positif ni, aku actually merasa teruja, hati berkobar2 nak mencuba Biodex ni. hati aku dah terbuka untuk mengenali dan mendekati produk Biodex khusus untuk kehamilan, kecantikan & kesihatan. Aku teruja selepas membaca kejayaan testimoni Biodex seorang wanita yang berusia lewat 40-an akhirnya dikurniakan seorang zuriat selepas 12 tahun menanti. Sekali pandang wanita tu macam seorang nenek sedang menggendong cucunya, rupanya wanita itu sedang menggendong anaknya sendiri..Pasti hatinya terlalu gembira bila hasrat untuk memiliki anak termakbul.

Tak payah jauh la, dalam keluarga aku sendiri sudah ada pengguna Biodex yang berjaya. Sepupu aku yang mendapat anak kedua selepas 7 tahun dan sekarang sedang mengandungkan anak ketiga pula dalam tempoh 3 tahun. Memang sepatutnya aku kena cuba juga Biodex ni. Kot2 ada rezeki aku dapat kembar sepasang sekali..Amiin..




Mujur ada website http://www.biodex2u.com.my aku boleh merujuk study dulu sebelum terjah stokis Biodex yang terdekat. Tak sabar nak guna, ada orang yang tak sampai sebulan dah nampak hasilnya. Walaupun harganya boleh tahan mahal, tapi aku rasa sudah tiba masanya aku dan suami melakukan pengorbanan untuk sesuatu hasil yang iAllah membahagiakan kami berdua. Pastinya kehadiran cahayamata kami yang telah lama kami dambakannya :')


2 comments:

Geng Borak said...

leyza.. kalau untuk kebaikan, apa salahnya cuba jika mampu.. kid dulu makan telur separuh masak + madu.. setiap pagi dua bijik sehari.. wife pergi mengurut kat bidan kampung 3 kali... alhamdulillah...

Bila Daddy tak Berani...

Unknown said...

terima kasih for ur support kid..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara