singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Monday, April 4, 2011

Lisa Surihani pikat suami orang

Terang-terangan suamiku menunjukkan gambar si gadis yang telah menawan hatinya kepada aku isterinya sendiri. Bukan setakat gambar, malah dipujinya perwatakan lembut si gadis itu yang dikatakan begitu lemah lembut dan merendah diri. Wah ini tak boleh jadi ni, mana boleh jadi bila suami memuji perempuan lain di depan aku siap tunjuk gambar lagi tu.

Maksudnya apa di sini?? Berkemungkinan kah suami aku nak membuktikan dirinya jujur dan seorang yang berterus-terang tanpa berselindung meluahkan rasa luahan hatinya tanpa memikirkan apa pula perasaan aku bila mendengarnya?

Tapi aku tak mudah melenting, aku bertindak cool je sambil tersenyum manja. Sememangnya aku seorang wanita normal yang mempunyai perasaan cemburu tetapi mengenangkan suami telah berterus-terang meluahkan minatnya kepada seseorang aku tak boleh lah marahkan dia. Aku faham sangat naluri hati lelaki yang normal tentunya berkenan dengan kecantikan wanita lain.

Wahai suamiku..teruskan la minat awak dengan gadis itu, sebab saya tau awak akan bersaing dengan ramai lagi lelaki di luar sana untuk merebut hati gadis cantik itu. Saya tak kisah asalkan awak tak menduakan saya ye. Girlfriend saja tau jangan lebih2..Takpela aku izinkan. Biar suami aku tau yang aku seorang isteri yang cukup sporting dan memahami semua minatnya. Sebab aku tau suami mana yang tak sayangkan isterinya, lagi2 seorang isteri yang bercirikan solehah macam aku ni..(sedang ke arah itu) Amiiin.

hint : patutla sejak akhir2 ni suamiku berangan nak jadi pelakon, ada makna tu..







Jangan sampai suami i tengok lisa surihani menari poco-poco ..

sumber : limauais.com , beautifulnara.com dan www.mygosip.com

p/s : tahniah lisa sebab u da berjaya pikat hati suami i and berjaya dalam ABP2010 semalam. Cantik baju u, nasib baik suami i tak tengok u malam tadi kalau tak mesti suami i ngigaukan u.


3 comments:

sahromnasrudin said...

perghhh..lisa surirumah rupanya..mmg ramai kata dia cantik dan ayu huhuhhhhh

leyzajamil said...

@ sahromnasrudin haha..1stime dengar lisa surirumah..

Cekodok said...

hehe... tak tgk pon semalam...

hmm.... tak berkonan pon tengok lisa ni.... tapi gua normal... hahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara