singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, April 1, 2011

Berkongsi Trafik dari Bangku Kosong


jumpa lagi kita..janganlah jemu ye ^^,




Kali ni kita stori bab traffic pulak. Kalau traffic jammed aku paling tak suka aku sanggup ikut jalan jauh daripada tersengguk2 meredah jalan sesak. Kalau polis traffic aku cuak lah jugak sbb aku bernasib baik tak kena saman tapi kalau Berkongsi Trafik dari Bangku Kosong yess semestinya aku mahu..
hari-hari MESTI MAU!!

Ribuan terima kasih tak terkira kepada Saudara HH yang sudi menawarkan blognya untuk dikongsikan traffic bersama sekaligus berpeluang disenaraikan dalam bloglist Bangku Kosong. Sekurang2nya aku berpeluang menambahkan kunjungan teman blogger yang mungkin satu aliran satu pemikiran dan satu 'kepala' dengan aku. Bolehlah kami saling tukar2 fikiran setidak2nya menjadi kawan baik pula.

Rezeki jangan ditolak, untung sabut timbul dan tuah manusia siapa yang tahu semua tu ada maksud tersirat. Buat saudara HH, saya ucapkan tahniah dengan kejayaan hasil usaha anda selama ini. Selamat Maju Jaya!!


11 comments:

KiD said...

bangku kosong.. cantik nama.. :)
Undilah ILHAM di Majalah PaMa

hasrul hassan said...

@KiD Terima kasih. :)

leyzajamil said...

@ KiD okey da vote..

leyzajamil said...

@ hasrul hassan tq HH sudi berkunjung ke sini.

Panglima Hitam said...

very active blogger... tahniah!

leyzajamil said...

@ Panglima Hitam siapa yg dimaksudkan active blogger tu? saya ke sedara 'bangku kosong'..hehe prasan lak ;wink

mungelily said...

salam kenalkenal...=)
jumpa awk d segmen bangku kosong..
http://lilyecah.blogspot.com/

mykhalis said...

semoga berjaya ekk..dah banyak trafik nnt leh tolong khalis pulak..hehe

Ada apa dengan DARA

leyzajamil said...

@ mungelily salam pkenalan jugak..

leyzajamil said...

@ mykhalis ok tq khalis..u too

GiveAsh said...

sob sob..bw

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara