ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, April 8, 2011

Jimmy Shanley menyesal tak sudah..

Jimmy Shanley sepotong nama yang tak asing lagi untuk diperkatakan gossip dan khabar angin tentang rumahtangganya sejak akhir-akhir ini. Simpati pun ada pada Jimmy, berat mata kita memandang berat lagi bahu Jimmy memikul. itulah Jimmy, nak menyesal pun takda gunanya, melainkan Jimmy teruskan berusaha mendapatkan hak awak sebagai suami dan bakal daddy kepada baby yang dikandung isteri awak tu.

chaiyok Jimmy!! Don give up dear..

Tapi semacam tepat la sangkaan & kata hati aku bila tengok gambar kawin Jimmy masa tu, diorang ni takkan hidup kekal lama. Bukan maksud aku nak mendoakan yang tak baik, tapi daripada raut wajah kadang2 kita boleh baca karakter seseorang. err..aku ada pendapat tersendiri..tapi fikir2 tak usahlah keluarkan statement kat sini, aku pun tak naklah menjatuhkan aib orang. Perbetulkan niat untuk apa aku nak berblog??


hmm no komen -.-

Atok Nenek kan dah pesan, kalau ikut panduan memilih jodoh iAllah selamat bahagia sampai akhir hayat. Dipetik :

Bagi golongan lelaki, Rasulullah s.a.w pernah bersabda, “Seorang wanita itu dinikahi kerana empat; kerana hartanya, kerana keturunannya, kerana kecantikannya dan kerana agamanya. Maka hendaklah kamu mengutamakan yang beragama, nescaya kamu berbahagia. Wallah'ualam..

Jimmy Shanley nampaknya telah memilih 1,2 dan 3 kemungkinan niatnya ada nak mendidik isteri menjadi isteri solehah selepas berkahwin tapi tak kesampaian. Tapi belum terlambat, aku mendoakan Jimmy dan pasangannya dapat kembali bersama dan dapat kata sepakat yang memuaskan hati kedua belah pihak. Susah2 sangat Jimmy awak cari aje yang lain, kuota awak kan ada lagi 3 (jangan jadi batu api)


beruntung la sape jadi wife Jimmy, rajin ke dapur :P



Sumber : sini dan sini jugak



8 comments:

Geng Borak said...

all the best jimmy...
Menggeletar tengok Aksi Ragut Depan Mata!

Unknown said...

@ KiD jimmy menjawab : jangan jadi macam i, nanti uoalls tak bahagia..pilih bakal isteri bukan yang memandang pada harta nanti korang merana macam i ni..huhuhuuuu

awein said...

leyzajamil jimmy ni nampk budak baik kan...semua dh ada cuma isteri ja yg lari...rugi2...ada hikmahnya tu

Anonymous said...

takpa la.. kisah sebenar kita pon tak tahu... hehe...

Unknown said...

@ awein sebab dia nampak baik la orang lain even wife sendiri pun sanggup amik kesempatan..hidup muka kacak pun belum tentu bahagia ek..

Unknown said...

@ Cekodok kita belajar daripada pengalaman oranglah dok, tapi memang betul jugak la kekayaan harta benda tak menjamin kebahagian. tu pada yang tak tau diuntung la..

norinaomar said...

sian sangat dengan jimmy ni,dahla takde parents(kalau tak silap anak yatim piatu)..takpelah anggaplah ini pengajaran untuk semua

Liza @ Adzriel AB said...

20 hari hidup bersama dah nak berpisah memanglah melampau. kerana itu biarlah sekufu. entahlah.. emo gak ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara