ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Thursday, April 21, 2011

Seminar Marketing Power Dr Azizan


Semalam 20hb April bertempat di Hotel Selesa JB, aku berkesempatan menghadiri Seminar Marketing Power (SMP) Dr Azizan Osman berlangsung selama 2jam. Balik dari kerja dengan tak bertukar baju, terus aku berdesup pergi ke sana, ingatkan aku paling lewat rupanya masih ramai lagi yang daftar lewat, lepas tu terhegeh2 masuk dewan sampai penuh dewan tak cukup kerusi..Hamik kau!! ada yang sampai duduk bersila atas karpet punyalah bersemangat diorang ni semua.

Rata2 usia pengunjung yang datang baya2 aku la average dalam 30-an ke atas. Bebudak ada nampak sorang dua terselit buat peneman mak ayah agaknya. Diorang semua tersangatlah aggresif dan bersama2 memberikan participation kat Dr Azizan. Meriah uolls..Dr Azizan suruh tepuk tangan, jerit, lompat, kitorang akan buat takde malu punya..

Antara point terpenting yang aku nak highlight kat sini pasal SMP Dr Azizan ialah cara penyampaian dia yang bersahaja dan sempoi, ibarat dia bercakap dengan kawan2 je. Ok lah takdelah terlalu formal seminar dia semalam. Jadi masing2 yang datang semalam pun aku perhatikan semuanya seronok takde yang keluar dewan masa balik muka masam. Semua senyum melebar, mana yang mula2 datang muka benyek monyok muncung aje tak dapat kerusi tapi bila seminar dah habis boleh pulak senyum ketawa bertepuk tampar, iyelah dah kena brainwash lah katakan..terutama aku lah..HIHI

15 Idea “Bagaimana Untuk Meningkatkan DUA KALI GANDA Pendapatan Anda Dan Menarik Lebih Ramai Pelanggan Kepada Anda Dalam Masa Yang Singkat!”

Kata2 ilmu yang aku akan jadikan azimat dan peringatan sampai bila2 masa Dr Azizan cakap ''You get rich by helping others, jadi penyelesai masalah orang lain (problem solver) bukannya problem creator''..dan SENYUM SELALU boleh buat orang lain nak dekat dengan kita..Buat permulaannya, biarlah sedikit input dan ilmu rahsia marketing yang aku dapat semalam aku praktikkan dulu, cubalah sikit2 iAllah lama2 biasalah tu dan tak kekok nak mulakan bisnes. Dr Azizan sempat mengajak join pulak Advance Marketing Power perghh bajet lari la bang. tak dapat nak join. Tak apalah, saya cuba yang asas ni dulu, takut nanti yang dikejar tak dapat yang dikendong keciciran..

Semoga AKU Lebih Kaya dan Berjaya!!! I'am Marketing Genius!!!





4 comments:

Geng Borak said...

haaaa.. dengar citer, bagus dia punya seminar.. :)

Sebab Trafik Blog Aku Naik!

lady-D said...

dh lame x join kursus motivasi ni..patutlah smgt kjp ada kjp hilang..hehe

mas saari said...

macam ni cara dia..

add gadget-feed-masukkan url blog-klik continue-masukkan title-save

burhan al-hilmi said...

interesting..
kongsi la lg ape die ajar dlm seminar ni..
nk juga tahu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara