ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, May 27, 2011

Blogwalking tanpa klik follow [dimaafkan]


^-^ Alhamdulillah dah hari Jumaat dah, pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan enam. Cepatnya masa berlalu, sorry to say lah kalau kita nak mintak direversekan masa..Tak layannz..hihi

Pagi ni aku mulakan hari Jumaat aku dengan mendengar zikir munajat Ustaz Badrul Amin, syahdu alunan zikirnya menusuk ke dalam jiwa kental & berjaya melembutkan hati aku yang sekeras batu ni. Banyak kali dengar pun digalakkan. Then mulakan tugas seperti biasa.

Tibalah masanya untuk aku mengular sebentar bagi menghilangkan ngantok dan bosan bekerja, aku singgah berjalan2 ke blog2 kengkawan, banyaklah input info yang aku dapat pagi ni, baik yang serius, iktibar lucu pun ada..Banyak blogwalking banyak lah info yang tak pernah kita baca sebelum ni. Aku nak masuk nak tengok jugak macamana rupanya blog penghinaan Islam Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara tapi sayang tak boleh access (kena blok dah ker?), dengar2 dah kecoh sebab blogger ini telah menyalahgunakan peranan sebagai blogger untuk mengharu-birukan masyarakat setempat terutamanya beragama Islam. Aku dapat lah baca serba sikit dari SINI


Adalah dalam sepuluh blog kot aku singgah pagi ni tapi aku tak dapat nak tekan butang Follow mereka sebab tak terpapar (widget follower hilang macam baru2 ni terjadi - KECOH jadinya!) Aik, kenapa aku punya ada terpapar korang punya tak ada? Hmmm niat untuk menambahkan total follower mereka tak kesampaian pagi ni, last2 aku tinggalkan mesej kat chatbox itupun kalau diorang perasan aku ada datang ke blog diorang tadi. Just wanna to say thank you sebab korang dah menjamu aku dengan tak banyak sikit pun jadilah, info2 berguna untuk aku tau daripada tak tau. Thanks all. Hope kita berjumpa lagi.





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara