ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Tuesday, May 31, 2011

"GA Header & Template Blogspot!"


^-^ jeng..jeng..jeng..uolls nak join GA tak? meh sini dekat sikit nak habaq mai ni.

HUhuHU..dateline besok 1hb Jun, sempat lagi kalau nak join nih..

http://www.alieff.com

Antara syarat2 penyertaan, nak join boleh lah klik [SINI]
1. letak banner dalam entri
2. cerita sikit header / template blog impian kita
3. nyatakan (sekurang-kurangnya) 2 sebab kenapa blog kita layak menang GA ni
4. dan tag (sekurang-kurangnya) seorang rakan blogger.

~~ ok start merapu sekarang, agak panjang ~~

Bila tengok header / template blog orang lain cantik, aku pun teringin juga nak ada blog cantik macam mereka. Tapi aku tak pandai nak guna photoshop, otak pun lembap bila baca tuto macamna nak guna photoshop ni. Aku mengimpikan header flash yang cantik menarik dan buat pengunjung blog terpegun melihatnya, contohnya macam header blog ni . Manakala template pula aku sukakan template 3 column, bahagian entri kenalah lebih lebar memuaskan hati aku untuk menaip sebebas yang boleh. Template yang ringkas tapi menarik dari segi konsep pemilihan warna yang sejuk mudah diingati pengunjung untuk datang ke blog aku lagi. Hanya satu2nya blog yang punya identiti header / template macam tu (berangan je lebeh -.-')


Hmmm, dua sebab blog aku mesti layak menang GA ni ialah first Alhamdulillah blog aku sekarang mempunyai pengunjung yang tidak jemu2 memberikan sokongan untuk aku terus berblog. Sebab itulah aku hendak sesuatu yang menarik perhatian pengunjung blog aku agar mereka teruskan minat dan setia mengikuti perkembangan semasa blog ini IAllah.

Keduanya, sebab aku merasakan sudah tiba masanya untuk aku melebarkan sayap memperkenalkan blog aku dengan lebih meluas kerana dalam masa terdekat ini aku merancang hendak mengadakan contest / GA sebagai meraikan semua kenalan blogger yang setia menemaniku selama ni. Hmmm takkan lah nak buat contest / GA dengan blog yang header / templatenya simple sangat ye tak? Mestilah nak yang gah & hebat. Barulah kita boleh berbangga dengan blog kepunyaan dan identiti kita sendiri.

GA ini harus dikongsikan bersama dengan si manis azwa

Sumber info : Zakwan




2 comments:

Admin said...

Kalau nak templet yg cantik"Taip je Free templet"kat bar,banyak blog2 templet sediakan,tinggal pilih dan amik je,atau buka blog templet aku,tapi tak banyak templet yg aku isi lagi.[http://joyimantemplates.blogspot.com]

Unknown said...

alang2 dah ada orang nak buatkan & bagi free lak tu, sapa tak nak joy. hiks ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara