ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Monday, May 30, 2011

[Segmen khas] JOM JENGUK ... FOLLOW dan KOMEN.


^-^ Salam Satu Suara & Sepakat Blogger 1 Malaysia..hehe panjangnya slogan.
Apa-apa ajelah janji mesej yang nak disampaikan N3 khas ni dapat feedback daripada semua.


Saya nak bantu promosikan satu segmen khas istimewa daripada http://www.hasrulhassan.com @ Bangku Kosong (BK) iaitu Segmen Khas Buat Blog Kurang 100 Followers. Saya nak join juga tapi tak sesuai tak menepati syarat iaitu mesti blog kurang dari 100 followers, kalau lebih mungkin boleh tolong promosikan segmen BK ni.

Nak tau kelebihan segmen ni, dah tentulah kita akan dapat lebih ramai kenalan baru, lagi best kalau mereka sudi nak follow kita kan (tapi jangan dipaksa, tak ada istilah u follow i follow di sini)..Dah ramai sangat saya dijemput follow mereka semula, saya boleh follow tapi bergantung kepada kualiti persembahan dan entri yang menarik infonya dalam blog kamu, saya tak akan follow semberono aje..

Ok saya berharap entri khas ini dapat membuka hati mana2 blogger yang teringin mempunyai jumlah traffic yang mendadak naik setidak2nya bertambah follower seorang dua dalam blog mereka setiap satu jam. Boleh gitu? Rajinlah blogwalking jangan jadi macam saya ni malas sungguh!!! My last word, Hepi berblog, berblog dengan aman damai, wassalam :)




4 comments:

iksharizan said...

wahh, entry yang menarik :D

No name said...

aku pun mls bw, hari nie jer ttiba sawan bw jap..

Geng Borak said...

keep it up!! follower leyza pun dah bertambah kan?

Unknown said...

thanks all droppin' here..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara