ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, June 3, 2011

Anissa, kamu cantik, anggun & seksi menawan.


dah masuk bulan Jun ni, tengok rancangan sempena ulang tahun TV3 semua best2. Antara yang terbest setakat awal Jun ni slot drama berepisod Anissa lakonan tunjang utama oleh Fiza Elite, Rozita Che Wan, Faradhiya & Aida Aris. Hmmm..seksi cantik menawan keempat2 wanita ni, gojes sungguh!



Gabungan mereka berempat memang mantap, lagipun mereka ada gaya karisma dan gaya lakonan tersendiri dalam melakonkan watak masing2 jadi apabila digabungkan sekali memang inilah antara gandingan pelakon yang terbaik pernah aku tonton. Best!!!

Semalam berakhir episod ke-3 tak sabarnya nak tunggu sambungan minggu depan. Apa langkah Anna (Fiza) seterusnya untuk memastikan Farid suaminya (Zamarul Hisham) tidak curang kepada dirinya yang telah disahkan mandul tidak boleh melahirkan. Sementara teman rapat suka duka si Balkis (Rozita) setia bersama menemani. Sara (Aida) menjadi mangsa curiga Anna yang mengesyaki dirinya ada hubungan sulit dengan Farid. Manakala si Shila (Faradhiya) macam ada merancang agenda jahat tetapi bijak berlakon menyembunyikannya.

Mana yang ketinggalan episod sebelumnya, boleh nonton di www.tonton.com.my , selain jalan ceritanya yang menarik kita juga dihiburkan dengan lagu2 dendangan Ning Baizura, Shila Hamzah & Jac Victor. Selamat Menonton dan selamat berhujung minggu ^-^







1 comment:

Anonymous said...

aah, seronok layan annissa ni. Lagi best dari sahara dulu..okla kan. :)

Jom baca ni :M&M's Vote & Win. BE Bulan Jun.. Jom Pilih Global Character M&M's yang korang suka

Jom baca ni :Wow!! Koleksi Beg Tangan Mewah Rizalman Ibrahim..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara