singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Tuesday, June 21, 2011

[fakta] wanita bertubuh berisi lebih menarik..


Assalammualaikum ^-^ .. hamboooiii ada orang tu dok menung runsingkan berat badan dia dah naik. Apa nak runsingkan dik non, kurus atau gemuk bukan itu ukurannya, yang paling penting tubuh badan kita sihat luaran dan dalaman.

Terkini, satu dunia sibuk memperkatakan kebimbangan mereka terhadap Duchess of Cambridge Kate Middleton yang terlampau kurus menurut sumber tertentu, sampaikan suaminya Prince William mengeluh sepanjang tempoh berbulanmadu mereka, isterinya itu terlalu mengawal dan menahan daripada mengambil makanan berlebihan. Adakah sebab Kate terlalu nak menjaga penampilan langsingnya sehingga orang lain perasan dirinya sudah terlampau kurus dan wajahnya mulai mencengkung.

Memang ada kajian menyebut, kebanyakan lelaki lebih cenderung memilih wanita / teman wanita yang bertubuh berisi berbanding wanita bertubuh kurus kerana wanita berisi pada pandangan mata sang lelaki sangat menarik, nampak seksi dan sihat. Wanita berisi juga dilihat nampak selesa dengan penampilan sederhananya tidak kurus tidak juga gemuk. Just nice lah kata orang jawa. Aku sendiri pun sebagai wanita, memang terliur bila melihat wanita berisi berukuran ukuran 36-26-36 ala2 Kim Kardashian , berlekuk-lekuk liuk lintuk badannya.

She's  too gorgeous for me.

Saloma - Tiru Macam Saya
Powered by mp3skull.com

Jom kita buat perbandingan secara sihat, jika nak dibandingkan antara Kim Kardashian dengan model di bawah ni agak2 yang mana satu pilihan kamu???

omg!! cicak kubing ke apa ni?

Ok, senang je jangan fenin2..sebagai wanita, kita memang kena menjaga penampilan diri supaya sentiasa dipandang menarik di mata lelaki khususnya di mata suami bagi wanita berkahwin. Mana yang terasa dirinya agak gemuk, janganlah pergi buat sedut lemak apakata kita berusaha kurangkan berat badan secara sihat. Mana yang terlalu kurus, makan banyak mana pun tetap maintain kurus [kategori ni memang aku paling jeles ye] korang bersyukurlah selagi pasangan hidup korang tak membebel, teruskanlah ur life dengan happy. Aku bersyukur dengan kurniaan-Nya, cuma aku perlukan sedikit usaha untuk tampil lebih sihat dan menarik luaran dan dalaman. Entri ini sebagai peniup semangat untuk aku memiliki bentuk badan seksi dan menarik macam Kim Kardashian. Aku mesti BOLEH!!!!





11 comments:

rara pinkmafia said...

kim punye body mmg terbaek.

KiD said...

wow!! body mantap... hehehe
Cek RM100 sudah sampai..!!

Tea said...

body kim memang gojes. tea pon jeles.

leyzajamil said...

rara : tau tak pe ;)
kid : amboiii ko..
tea : haha, jeles eh..samalah kita.

Raden said...

sejak bila org jawa kata "just nice"? haha

ehem2..bodi ku ini kire sedap2 lah gak ek. haha

MARIA LIZA said...

ye le tu..maria 34-26-36..ok ker???

Adzriel @ Liza AB said...

kekeringan tu..

leyzajamil said...

@ Raden ecececeh..masuk bakul angkat sendiri, tengok muka raden pun dah tau awak tu mesti slim..hihi

leyzajamil said...

@ MARIA LIZA haa..dah ok sangat la tu, nak macamna lagi?

leyzajamil said...

@ Adzriel @ Liza AB haha!..kekeringan ye, ingat ni biskut kering ke apa? mcm cicak kering adalah, heheh...

miss_arale said...

owh..lega..tapelu na bediet lagi pasni...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara