singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, June 10, 2011

[tersentak] orang tua diperlakukan begitu!!!


^-^ salam semuanya, mode : kesibukan melanda diri

Namun, cukuplah sekadar meninggalkan sebuah rakaman video buat tontonan umum, jadikan sebagai IKTIBAR dan PENGAJARAN bersama-sama..Mungkin tempat kejadian di negara luar, tapi tak mustahil di negara Malaysia pun turut terjadi kejadian semacam ini. CCTV menjadi saksinya.

gambar hiasan

Semoga kita tergolong dalam golongan manusia yang berhati ehsan, mengasihi dan menghormati sesama kita terutama kepada GOLONGAN TUA, kasihanilah mereka yang lemah dan tidak berupaya untuk menguruskan diri..isk isk..



sumber : SINI 
* translator diperlukan hehe..




6 comments:

dzafira said...

Itulah jadinya bila tak ada kesabaran... Mungkin tak ada hati dan perasaan..

bersama kak Es said...

akhir zaman macam2 tak terduga boleh jadi :(

Tea said...

macam2.. haishh..



jom singgah dan bace:
rase macam mata nak terjojol keluar

jom like page ni:
Secret Propaganda

leyzajamil said...

@ dzafira hmm..adalah puncanya tu kan, cth mcm tak puas hati dgn management ke, beban tugas yang banyak & nak melayan kerenah penghuni tua kat situ lagi..

leyzajamil said...

@ bersama kak Es dunia nak akhir zaman dah kak es..

leyzajamil said...

@ Tea hmmm..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara