ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Saturday, June 11, 2011

tuahnya badan bila dipromote Ben Ashaari

^-^ Assalammulaikum..salam Sabtu dah 9hb Rejab dah hari ni..Tak lama lagi dah nak masuk bulan Ramadhan, qada' pose aku dah habis bayar ke belum eh? hmmm...

Pagi ni i rasa teruja youu because one of my friend outside there total follower dia dah up mendadak hampir 100 orang dalam masa yang singkat. Aku ingat lagi masa mula2 dia masuk blog aku (ke aku yang masuk blog dia dulu, entah tak ingat dah) follower dia just 25 orang jek. Lepas tu aku follow blog dia siap promote blog dia lagi and bagi moral support suruh dia join segmen BA buat nambah2 kawan, masa tu BA buat segmen main tukar2 link yang kita berebut2 sampai tak cukup jari tu ingat tak? Tu je lah, aku yakin dia join segmen BA tu..dannn akhirnya,

Alhamdulillah, tengok sekarang usaha dia dah pun menampakkan hasil. Aku sendiri pun TERKEJUT BERUK!!! tengok follower dia bertambah mendadak dalam masa kurang seminggu rasanya. Lagi sekali aku tanya dia (cheh..tak puas hati la kononnya HAHA!! ), dia dengan humblenya bagitau ..


Ouh..itulah rahsianya. Untungnya badan bila blog kita dipromosikan oleh Top Blogger kan. Kekadang aku terfikir ciri2 blog yang bagaimana menjadi pilihan BA ..Satu lagi memang aku tak pernahnya nak join kelab chat BCR, HAHA!! tak minat sangat nak berchat2 lagi selesa berbual secara live on the phone or face to face..kekadang daripada suara dan mimik muka kita dah boleh kenal peribadi seseorang tu.

By the way, ucapan sekalung tahniah buat chemija ye, All the Best!! and nanti bila dah sukses jangan lupakan daku di sini ye..sob..sob...manakala ucapan buat BA, lepas ni you sudi2 kan lah jeling kat blog i pulak ye, i nak jugak merasa promosi daripada blog you, boleh tolong upkan trafik blog i niii..

p/s : N3 selepas ni nak tunjuk skil i memasak pulak...checkitout!!!!



3 comments:

bersama kak Es said...

rezqi dia tu..bukan senang nak direview sebab ramaaaiii sangat dok tertunggu2..

pelan2 kayuh :)

Unknown said...

tu die..

sy pon skali je kene pomot..tu pun sbb segmen ape

y lain kite kene usehe nk berjaye

bkn sng nk daki bukit


cept2 cr idea

Unknown said...

ye..ye..rezeki masing2 kan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara