ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, July 6, 2011

Giveaway "love to look gorjes!"

klik banner for more info
Tarikh Tutup : 11.07.2011...11am

Dah lama rasanya tak join GA, sejak ter'menang' satu contest dengan berlagaknya aku stop join GA..heheheh, kali ni dengan terbuka hatinya aku join GA yang dianjurkan oleh tiga orang wanita berstatus blogger gojes ahaks!! betul tak tipu..taraaaaaaa...introducing to you that three of beautiful ladies, hiks!


sila teka, apa hadiah yang akan diberi oleh 3 penganjur ni... Clue adalah tajuk entri yer... Jawapan korang boleh jer nak mengarut, tapi biarlah yang berkaitan dengan "love to look gorjes!"

Let me guess, hmmmmm kalau berkaitan dengan nak nampak gojes, semestinya sesuatu yang boleh membuatkan rupa paras dan penampilan kita nampak cantik menarik kan? Yeay!!! sesuatu yang saya suka iaitu set make-up (complete with compact powder, foundation, lipstick, eye shadow and bla..bla..bla..) sebab apa saya teka set make-up kerana cluenya kat banner 'menunjukkan wajah' haaa semestinya jawapan yang saya teka set make-up .. normallah kita sebagai wanita tak dapat lari daripada bermekap walaupun hanya secalit nipis lipstick di bibir.

Dear lulu, pink-momma & hasrisa..please say my answer is correct!!!! hehehe..





3 comments:

Lulu Caldina said...

salah..salah ;p ekeke
thanks sudi join...

Unknown said...

apa salah??? hehehe..xpe suka2 je ni join.

tiefazatie said...

alo..sadis..haha..padahal main hentam nie sis..hihi..gewd luck gak sis!

sis..ifa nak mintak tlg sis komen n3 nie blh?

http://tiefazatie.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

tq so much!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara