ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, September 28, 2011

BLACKMORES Our Best Moments : blogger ni mesti menang!!!

Tahniah!!!

Blogger feveret saya ini telah mendapat kutipan undi yang tertinggi setakat ini. Saya suka sebab tu saya cepat² klik LIKE kat gambar dua beranak ini. Tersangat fotogenik aksi keduanya lagi² dengan keletah si kecil yang alahaiiii so chomel. Bagai nak gigit dan cium² je pipi montel anak kecil Ceera ni.



..tetiba je teringin nak ada anak perempuan, mesti sangat comel bergaun pink purple bila beraksi depan kamera bersama ayah dan mamanya..berangan ~

Peraduan BLACKMORES Our Best Moments ini menghendaki para peserta berkongsi foto kenangan indah bersama anak² dan akan berpeluang memenangi hadiah UTAMA pakej percutian ke Singapura dan beberapa lagi hadiah menarik yang ditawarkan. Sempat lagi bagi sesiapa yang ingin menyertainya, lekas hantarkan foto² menarik anda bersama famili sebelum tarikh 31hb Oktober 2011.


Info tentang peraduan ini saya dapat tau daripada bangku kosong dan saya juga telah klik LIKE kepada beberapa peserta lain antaranya kid . All the best to all contestant.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara