singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, September 14, 2011

Tutorial susun kotak iklan / banner ada di sini..

Mode : happy 
Terlompat² tanda hepi lepas dah jumpa satu tutorial yang mengajar bagaimana caranya hendak menyusun banner blogger atau banner iklan dalam susunan yang cantik dan kemas. Mana tidaknya, kalau tak bersepah² banner aku ada kat atas, ada kat bawah tak begitu tersusun cantik. Tengok saja banner contoh macam ni, nampak kemas dan tersusun kan, comel macam nak klik-klik aje kat situ..


ha..itu contoh daripada blog http://www.dianarashid.com
kalau nak tuntut ilmu pergi tutorial kat sini ya

terima kasih kat empunya blog http://www.dianarashid.com kerana menyediakan tutorial ini.




3 comments:

BERT said...

tq sebarkan tutorial itu.. munkgin berguna untuk saya nanti hihi

leyzajamil said...

sama2...

KiD said...

kalau nak buat banner blog ada tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara