singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Tuesday, September 13, 2011

[GELI] Lipan raksasa Mengalahkan Seekor Ular ... erk!!

Hoh!, antara hidupan berbisa yang paling aku geli iaitu sang ular dan juga sang lipan. Janganlah sampai diorang ni muncul terpacak kat depan aku, pasti aku boleh koma 24jam. Sedangkan seekor anak lipan yang halus hanya bersaiz jari kelingking pun aku geli apa lagi yang bersaiz gergasi macam dalam video ni. 

Euwwwwww...i geli you, tak boleh tahan.

Ni ada satu video untuk tatapan mereka yang berani. Sila tonton semoga kamu semua akan mendapat sumber inspirasi bagaimana taktik serangan yang terbaik untuk kita menyerang dan mengalahkan pihak lawan kita. Jadi boleh lah pasang strategi selepas ini ye. Silakan tonton jangan segan silu..²



Terjumpa video ni dari sini .. ah! pengsan mak!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara