ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Tuesday, October 4, 2011

tajuk entri ngeri², takut pulak nak baca...

Macam² trend gaya penyampaian blog, terpulang kepada individu pemilik blog macamana cara terbaik untuk menceriakan dan mempromosikan blog masing² dengan gaya tersendiri. Samalah dengan satu blog yang baru saja aku kenali ini, penyampaian entrinya yang sempoi bersahaja dan menjadikan isu² lawak, ngeri, pelik dan banyak lagilah mungkin salah satu idea kreatifnya nak buat trick tarik pembaca ke blog nya.

Banyak juga idea dan tips berblogging yang boleh kita praktikkan antaranya bagaimana cara untuk capai trafik 5000 sehari ke blog kita? At least lah kan..korang ada ke trafik banyak macam tu? Hebatlah korang.

Tapi kalau dah tajuk entri agak mengerikan, secara spontan kita akan terbayangkan gambar yang bakal kita tengok sejurus lepas kita masuk klik tajuk entri untuk singgah baca. Pergh!!! tajuk betul² mainkan peranan untuk menarik minat pembaca datang singgah blog kita untuk membaca. Tengoklah antara contohnya :

1. GILA JAHAT, PIJAK KUCING SAMPAI TERKELUAR BIJI MATA. AMARAN :NGERI

2. INILAH RUPA JANIN YANG TIDAK SEMPURNA AKIBAT DIGUGURKAN.

3. BANGKAI TIKUS DALAM MASAKAN. AMARAN : EUWWW

Korang yang sekali baca tengok tajuk tu tapi tak ngeri memang korang hati kental, tapi sori for me, terklik aje kat entri yang gila jahat,pijak kucing sampai terkeluar biji mata. amaran : ngeri tu pun mata ni dah tertutup² takut tak nak dah tengok gambar seterusnya. Boleh terberanak kalau aku terkejut nanti. Baik tak payah tengok, tak payah baca terus kalau melemahkan semangat aku. Toksahlah aku nak cari pasal, takde sapa pun yang nak ngangkat aku kalau aku terpitam kat sini.

apa yg akan berlaku NEXT?

Bagi korang yang rasa ada keberanian nak tengok apa gambar yang akan berlaku seterusnya, bolehlah klik terus ke SINI . Err..korang bagitaulah kat aku ye apa yang terjadi kat anak kucing tu, memang betul² terkeluar ke biji mata anak kucing tu? Adoiiiyaii..tolonglah, sakit jantung dah ni..

p/s : thanks for reading here :)


3 comments:

miloaiskurangmanis said...

iols amat fail nak letak tajuk entry
sokmo tajuk lain... isi lagi lah lain
memang kelaut dalam lah tajuk entry iols

tu pasal gamaknya... blog iols tak pemes!
hak hak hak

Fahmi Jaafar said...

gambar strosnye kucing tu bangun baham kaki pompuan tuhh.. haha :P

Adzrien Shoppe said...

tak sanggup nak tengok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara