ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Monday, November 14, 2011

Demi matlamat hidup, terbinanya rumah 1000 impian.


Alhamdulillah, segalanya sedikit² diperolehi hasil titik peluh usaha aku selama ini. Akhirnya tercapailah impian buat permulaan ini untuk aku memiliki sebuah rumah kedua yang telah lama aku tinggalkan kosong tak berpenghuni..namun, harapan di sudut hati aku mengharapkan keredhaanNya agar Allah mempermudahkan setiap perancangan yang aku rancangkan setakat ini. Syukurlah walau sedikit inilah nikmat yang telah Dia berikan untuk aku kongsikan bersama dengan orang² di sekelilingku..

Aku impikan hidup penuh kemewahan seperti ini

Ups! terlebih berangan sudah aku ni..iAllah mudah²an Allah kabulkan. Sebenarnya, rumah yang aku maksudkan di sini ialah blog kedua yang aku khaskan untuk capai setiap matlamat hidup aku dalam dunia perniagaan yang secara sambilan aku lakukan sekarang. Korang janganlah terasa tertipu pulak ye..ceritanya tetap sama tak lari iaitu aku ingin berkongsi setiap suka-duka sepanjang tempoh bergelumang dalam dunia perniagaan yang tentunya banyak cubaan, dugaan dan pancarobanya..

silalah datang ke teratak usangku
http://www.1001impianhidup.com

Apapun, aku ingin berterima kasih kepada sahabat blogger kid kerana dia telah menunjukkan cara² publishkan rumah baruku ini, maklumlahkan aku terlalu ghairah kerana telah berjaya mendapatkan domain untuk blog http://www.1001impianhidup.com ini sehingga terlupakan cara bagaimana hendak submit url ke Google. Terima kasih tak terhingga kepada kid kerana kebaikan hati budinya memberi tunjuk ajar kepadaku walaupun kami berjauhan.


1 comment:

Syairani Tarmizi said...

wahh.bestnye kalau dapat rumah macam tu.

dahku datang nak mintak maaf :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara