ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Saturday, December 3, 2011

nak remove kotak komen, siapa yang tau?

Adddussss...menyusahkan betul format komen box macam ni, tak friendly langsung format cenggini..ada sesiapa yang tahu tak macamana nak remove komen box macam ni dan nak gantikannya dengan format yang macam blogspot punya?


Masalah yang timbul selepas saya change to [dot] com untuk my second blog. Then, bila saya test to comment, automatically biasanya akan keluar kan, tapi ini tak keluar langsung lah..padahal dah confirm saya click button submit sebelum tu..

Waaaa!!! tensen la macam ni, nak update blog pun macam dah down je rasa ni. Harap dapat bantuan seberapa segera daripada yang tahu.

Anybody know? saya belanja cokelat sesapa yang dapat tolong saya..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara