singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Monday, May 21, 2012

Horray!!! saya menang 'MEMBERKU HAWA CONTEST'

hye..
nak tau tak???
tak kira, nak bagitau jugak siap tunjuk gambar sebagai bukti nii..
Kalau nak tau, saya terpilih jadi pemenang contest 'Memberku Hawa Minggu Pertama' ^^,
memula dpt kol daripada Kimberly Clark, memang suspen sgt..yelah mana tak suspen skrg kan ada banyak penyamaran nak menipu orang je kejenya..tapi yang ni memang betul..katanya saya dapat jawab soalan betul..yeke??? hehe lama juga saya nak mengingatkan bila masa plak saya jawab soalan ni..lama2 baru laa teringat :D


Nak tengok ker apa hadiah yang saya dapat hari Jumaat lepas???
jeng..jeng..jeng..antaranya :

1. bantal kecik
2. note stick
3. sample pantyliner
4. botol air utk 500ml
5. bentuk patung orang berkepala 'hanger' (tak reti nak cakap apa)

hehe, suka sangat...jadilah kan, sapa nak bagi?? kalau beli bantal kecik saiz gitew mahunya nak berkira2 bajet, nak beli ke tak nak? ni orang dah bagi hamek aje laa kann...kiut ^^,


cuma ada satu kemusykilan ni, menatang apa mendealah yang macam hanger tu? kepala hanger tu boleh berpusing tau, dan boleh dicabut dipasang semula..berat mmg berat..macam pemberat kertas pun ye. Entahlah, memang tengah buntu nak mikirkan apa benda tu? nak kata anak patung mana lak kepala dia??? ce tengok..


Anyway, terima kasih Kotex, juga Kimberly Clark..paling best mestilah serial drama feveret saya masa kini 'Memberku Hawa'..lakonan Faizah Elai & Nad Zainal mmg kelas, sinopsis cite baca sini, lagi2 dengan kehadiran model aka blogger top Hanis Zalikha yg badannya tinggi lampai macam galah, tapi muka kiut miut ala2 minah jepun..sori Hanis :)


5 comments:

miloais milo said...

tahniah uols...

iols rasa - mende tu bleh buat tempat hang/gantung kunci jugak... rasanya lah...
dah ada macam penyangkut plak kan????

miloais milo said...
This comment has been removed by the author.
Bitt (double IS) said...

hi u...salam kenal..follow ehh

congratulations...owhh benda tu accessories hanger...mcm2 buleh gantung... ;)

mizzura said...

yahoo..tahniah...dah usha borang nak masuk..tapi asyik tak berkesempatan tgk cerita ni...

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara