singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, December 29, 2010

JANGAN dibeza2kan kami

video

haram ke jadah bilik staf kalau gini dibaginya, bengkek jek muka hari2 keje.
ish...ish tak patut..tak patut..

Realitinya bukan kita sorang aje yang ada problem orang lain pun ada jugak masalah. so nak tak nak kena tawakal dan redha apa yang telah ditakdirkanNya kepada kita, tapi tak bermakna kita just nak goyang kaki je kenalah BERUSAHA LEBIH SIKIT!!!

kita semua nya sama, jangan dibeza2kan tak baik. tapi hakikatnya dunia pekerjaan sekarang masih banyak jurang perbezaan yang ketara terutama dari segi gaji pekerja tetap dengan pekerja kontrak. aku tau la kalau keje kontrak ni anytime jek bole di tendang keluar. kerana itu la aku masih berusaha mencari keje tetap yang tak dapat2 sampai sekarang. nak tak nak aku terpaksa keje kontrak sampai la ni. Alhamdulillah kalau nak dibandingkan keje aku sekarang dgn keje buruh kontrak kat luar sana. nak ke aku keje berat berhujan berpanas kat luar sana..
ha jawabla! saya tak nak encik ;(

1 comment:

leyza jamil said...

sampai bila nak keje makan gaji ni?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara