ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, December 22, 2010

reUnion kengkawan sekolah

wah..kali ni pertemuan diaturkan di IOI Mall Kulai JB. aku tak tau jalan ke sana apa lagi aku pun pujuk encik suami tulun hantarkan. Alhamdulillah bukan setakat nak hantarkan siap ditemankan aku lagi sampai habis game. tq sayang mmuahh.
voluntere isikan goodies dlm beg.

da brp kali diorg buat reUnion baru kali ini la aku b'kesempatan bole join.karang tak join kali ini tak sedap la pulak kann? aktiviti indoor kali ni main baling2 bowling..HAHA aku baling asyik masuk longkang ajek la, tangan tak bedung kata member2 nyakat aku. nak buat mcmna aku tak biasa main bowling lainla Shalin Zulkifli tu. tapi walaupun aku tak pandai main tapi aku tetap enjoy dengan kengkawan semua yang sangat2 sporting, lucu, friendly & pape je la yang best2.







leh la tgk gamba2 macam2 ragam ada. Alhamdulillah da beranak pinak diorg ni semua. ni pun ada yang tak dpt datang, fuhh kalau semua dtg for sure kena sewa satu stadium sehari betul tak AJK??

eksyen je ni..
t'dongak2..eksyen je lebeh

cuba teka, sapa yang memberi sapa yang dapat?





credited to Zamrin photographer & owner gamba2 ni semua..tq Zam

apapun korang memang BEST!!! hope persahabatan kita berterusan sampai bila2 sampai akhir hayat pun lagi afdhal, sekurang2nya korang sudi2kan la sedekahkan AlFatihah bila diriku dah tiada lagi..
Click Me~

1 comment:

Unknown said...

bila nak reunion lagi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara