singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Monday, February 21, 2011

ada terbau wangi la..

kalau malam2 buta tiba2 terbau wangi mestila aku cuak dan nak terkucil..tak payah carik bau ape dalam fikiran da terbayangkan sesuatu yang menakutkan. jahat kan fikiran ni kekadang..padahal bukan ape pun..

tapi pagi ni aku terbaukan sesuatu yang wangi, amat wangi..menusuk lubang hidungku sampai kembang kempis jadinya..ape yang wangi sangat nih? sememangnya bau wangi itu benar2 menceriakan perasaan aku, seolah2 aku mendapat satu terapi mood pulak pada waktu 'monday blues' pagi ni..

Tu la dia kan bila wangi je orang suka, cuba bila busuk ada sesape suka?? aku salute la kat pencipta fabric softener tak kira la brand apa pun, percaya la aroma bau wangi pelembut kain itu la yang buat kami para pengguna menikmati kehidupan yang tenang, ceria & bahagia. Selagi tak puas hati dengan bau wangi pelembut kain tu, sampai sekarang ni aku bertukar2 jenama..tapi jiran aku tu guna brand ape ye? balik ni aku mesti tanya dia..

Apapun,gunakan la pelembut kain yang kamu suka tu sebaik mungkin. Ada orang yang alah kulitnya, gatal2 & mengelupas..kenala jumpa doktor sebelum penyakit tu melarat. Ada orang yang sambil lewa letak botol pelembut kain tu, jangan sampai terjadi kejadian terminum la tertelan la terutama budak2 kecik yang tak tau apa2. Malang tak berbau kan..buat para isteri pulak, kain baju yang dicuci bila keringnya menjadi lembut dan wangi ada kebaikannya, semoga bertambah mesra dan bahagia lah hubungan ahli keluarga kita semua ye & kawan2 bertambah sayang dengan kita ;)



p/s : Zikir Pelembut Hati & Ayat Rezki.wma



4 comments:

KiD said...

mana ada??! kalau terbau wangi tu.. itulah one drop perfume!! hehehee.. dapatkannya dar blogger SETADAH RAMPAI HARUM SEMERBAK!
hehehee

leyzajamil said...

hihi..

Cekodok said...

kalo bau wangi tu... salunya bau cekodok... sedappp... hahaha...

cekodok guna sabun cap kapak je....

leyzajamil said...

cekodok : tak abis2 promot produk dia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara