ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, February 11, 2011

HEY, mata sakit la weii..

haha ..

gara2 ada sorang 'Guest' yang tak brani nak letak namanya mengkomplen meluahkan kata2 yang blog aku lagi ar boring..sakit mata pandang background blog aku tu..terima kasih la ye komplen sebegitu rupa. Teguran & rungutan guest tu dah membuka pintu hati aku untuk menge'change' background blog aku daripada gelap kepada terang. Yela, aku tak nafikan agak sakit jugak mata aku bila pandang background blog tu lelama..

huhu..selamat tinggal layout blog lamaku. Seingat aku ini la layout yang paling lama aku guna, sepanjang tu la aku sanggup menahan pedih sakit mata stiap kali memandang..hati kata nak tukar tapi tangguh2 sampai la pertama kali dapat 'komplen layang' semalam baru lah aku nak tukar..hihi geli hati bila ingat2 balik..

~ klik kat gamba ~
layout yg jd kontroversi ni la dia..
elakkan pilih layout begini
untuk mata yang sihat..hihi
hujan bentuk love..
ia bergerak turun laju.
tu sebab mata jadi silau and sakit =P

takpe..nanti agak2 aku da borink aku cari semula layout blog kat sini

Maafkan saya ye kerana dah 'merosakkan' mata kamu semua .. Jadi aku ambil teguran tu secara positif demi menjaga hati teman blog. Maka kali ni aku tukar kepada background yang ala2 'friendly blog' agar mata kita semua takkan sakit bila memandangnya. Terima kasih sekali lagi kepada 'Guest' yang merungut semalam..hehe

Apakata kita test dulu mata kita sebelum kluar dari entri ni..kalau ok maksudnya mata kamu semua sihat segar bugar..kalau kurang jelas, pegi jumpa doktor mata secepat mungkin.

apa yang kamu nampak?

apa yang kamu nampak kali ni?

p/s :

1. mata sakit pun ye tgk layout blog yang lama, tapi bila baca komen2 yang terlalu over amatla terasa sakit hati ini..
2. Tinggalkan lah komen kamu banyak manapun tapi jangan sampai menyinggung hati yang membaca.
3. Kita berblog kena pandai jaga hati sesama kita baru la best berblog :)


1 comment:

Unknown said...

Alhamdulillah, lepas tukar layout bilangan rakan blogger semakin bertambah..ada hikmah rupanya :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara