ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, February 11, 2011

BLIND DATE..bole caya ker??

untung sabut timbul untung nasib tak sape tau kan..

Lepas makan mestila kekenyangan, dalam keadaan mata yang semakin stim aku layan blog. Aku jalan2 klik masuk kat blog cik tom..terbaca satu entrinya, menarik jugak untuk diperkatakan kat sini.

Apa yang menariknya, cik tom sama2 memberi sokongan moral dalam usaha pencarian wajah 'cinta' kepada empunya blog 7 hari mencari cinta..empunya blog 7 hari mencari cinta ni sedang menanti jawapan siapakah gerangannya wanita yang telah terambil gambarnya .. cantik manis jugak orangnya.

inila dia wajah yang dicari..

"Ketika lensa diacu ke dalam kedai makan, terkaget si pemegang kamera apabila kaca lensanya terpacu ke arah wajah ayu.
Sesungguhnya tiada niat buruk ternukil di hati ini untuk mengenali si dia. Andai tersalah langkah, tidak ada niat untuk mengeruhkan keadaan.
Sehinggalah nama dikecapi, usaha pencarian akan diteruskan. Sekiranya si dia membaca ini, terimalah usaha kami dalam pencarian mengenali diri anda."
Nukilan dari tuan blog :)

macam yang cik tom cakaplah sooo sweet ..

Diandaikan jika mereka bertemu suatu hari nanti dalam keadaan masing2 single teruna dara, alangkah indahnya saat untuk dikenang cara pertemuan 'first sight love' mereka kan..sangat unik sekali. Aku pun akan tersentuh hati bila situasi ni aku yang alaminya. Dan pastinya wanita yang bertuah itu akan serba tak kena bila menyedari dirinya dijejaki & diintai seseorang..huhu agak suspen jugak. Best gak kalau dibuat jalan cerita drama atau filem. for sure meletop panggung wayang dan kaca tv. hihi..

So, aku jugak mengharapkan penantian si dia berakhir dengan kegembiraan & kebahagian yang dicari2 selama ini. Aku sendiri tak dapat membayangkan apa yang akan berlaku pada episod seterusnya terutama kisah 'blind date' macam ni. Ini cuma permulaan cerita sahaja.. Endingnya biarla happy ending ye :)

Korang nak tengok katun pasal 'blind date' nonton kat sini..lawak buduh tahap gaban.





1 comment:

Arneza said...

Ieyza...sy tak percaya blind date...dah kena sekali..serik ooo..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara