singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Tuesday, March 22, 2011

Inilah Permata Bekalan Dunia Akhirat.

Kalau tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya..tiada yang mustahil untuk mencapai kejayaan. Alhamdulillah aku begitu teruja melihat kepintaran & kepetahan mereka menyampaikan pidato dengan aksi & gaya yang meyakinkan. Hebat, mereka memang hebat. Mereka ada potensi menjadi pemimpin satu hari nanti.

Program realiti berbentuk hiburan ilmiah terbitan JAKIM dan kerjasama RTM telah membariskan 7 peserta finalis rata2 dalam lingkungan usia sekolah rendah. Wajar sangat rancangan Adik-Adikku ini menjadi santapan minda tontonan berguna untuk anak2, dijamin dapat membentuk peribadi anak2 berakhlak mulia. Aku da mula berangan nak punya anak2 yang sebegini keletah berpidato..





Keputusan akhir & hadiah2nya juga sangat menarik.


penampilan istimewa Siti di akhir rancangan..
oh manisnya Siti.

Akhir kalam, tahniah atas kerjasama padu antara JAKIM & RTM juga mereka yang terlibat sama dalam menjayakan program hiburan ilmiah ini. Usaha mereka berjaya melahirkan bakal pemimpin agama, bangsa & negara satu masa nanti. Adik-adik ini lah yang menjadi permata ayahbonda mereka sebagai bekalan dunia akhirat. iAllah.


3 comments:

fahmie firas said...

hye sahabat... wowww nice blog... feeling lucky 'coz i've found ur blog... dah follow anda...
jangan lupa follow saya iya... thank you...
http://purplebloggerboyz.blogspot.com/

KiD said...

rancangan bawah jakim, suruh laa depa2 tu pakai tudung elok2 sket,, :)
Deejay Radio Baru!

Lieynanilaz said...

program2 macam ni yg seharusnya diperbanyakkan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara