singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, March 30, 2011

Lelaki Idamanku Milik Orang Lain

Seraut wajahnya yang kacak biarpun tidak berkumis itulah wajah lelaki idamanku. Dialah Hero Remajaku.
Tinggi lampai orangnya memang antara ciri2 lelaki idamanku. Biarpun tubuhnya kurus cengkung melidi, biarlah aku tak kisah sebab dia lelaki idamanku. Bibirnya yang manis tersenyum lebar itulah yang terbawa2 dalam mimpiku sentiasa jadi igauan tidurku..

Tapi itu kisah dahulu kala zaman muda mudi ketika kami asyik bercinta dalam khayalan. Realitinya sekarang lelaki yang menjadi idamanku itu telah pun bahagia disamping orang tersayang. Tapi kenapa dia mesti muncul kembali dalam hidup aku?? UnTUk ApA?? K0 NAk JeLEskAn AKu KEr??

semoga dirimu berbahagia selalu :')

Oh tidak!! aku tak rasa kecewa pun, dan aku takkan menangis walau setitik air mata darah sekalipun hanya kerana lelaki itu. Malah aku gembira melihat dia bahagia, memang ada terpalit rasa cemburu melihatkan isterinya yang cun melecun & anak2 yang comel lote di sisinya. Aku doakan dirinya bahagia setelah kami memilih pasangan hidup masing2 dan memulakan hidup yang baru. Maafkan aku kerana menolak cintamu dulu. Aku pasrah dan aku harap kau jangan hubungi aku lagi. Biarkan aku di sini!! (emo sikit)

sumber : MEDiA


8 comments:

Cekodok said...

tatau nak komen apa... tabah2....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

FAIZAL HUSEN TU GILA GILA REMAJA DULU TOP BETUL .... TERINGAT LAGU KAZA PULAK DAH

leyzajamil said...

@Cekodok tak yah komen pape dok, aku just melayan dunia khayalanku semata2.

leyzajamil said...

@ b.r.u.t.a.l.s.o.l.o hehe..hero remaja yang tak dimakan usia, nampak muda ajek

KiD said...

hahahaha.. berangan laaa ni..
Aku dapat Lima Hari Cuti? | Projek KATANA berakhir...

burhan al-hilmi said...

~wah..sungguh indah cinta khayalan kamu..

tp sayang, khayalan tinggal khayalan..

leyzajamil said...

@ KiD berangan je KiD, bukannya betul pon..hiks ;)

leyzajamil said...

@ burhan al-hilmi sesekali nak bermadah pujangga, xpe kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara