singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Tuesday, April 19, 2011

BURGER...nampak sedap sebaliknya??


Itu la, inilah akibatnya suka blogwalking sana sini haaa kan dah jumpa macam-macam info yang sepatutnya tak tau jadi tau..Ada pro and kontranya, jadi mana yang baik jadi pegangan mana yang tak baik jadikan iktibar dan tauladan..

HUwAAAAA!!! nak cerita bab BURGER ni. I like BURGER very much..Tapi mereka dan mereka telah membantutkan nafsu dan selera aku terhadap burger. Saat menyediakan entri ini pun aku da terngeliat2 kegelian terbayangkan ia..Apa dia yang buat aku seriau, trauma & fobia bila sebut BURGER ni???



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


BURGER ULAR COBRA kau!!! 
Aku geli geleman .. OH TIDAK!!!!



TAPI betul ke ni??? eeiiiiiyaaikkks *_____*

Bagi sesiapa yang belum tau,
nak tengok banyak lagi gambar klik SINI
Nak tau apa bagusnya khasiat daging Cobra baca SINI ..
Ok..Tepuk Dada Tanya Selera masing2..

Saja TAK NAK letak gambar 


Habis apa aku nak makan nak gantikan BURGER ni?? Ada baiknya sebab semestinya aku dapat kurangkan berat badan bila tak makan BURGER lagi lepas ni, yang tak baiknya kesian kat abang2 jual burger RAMly depan rumah tu mesti hasil jualan diorang jatuh merosot bulan ni sebab diorang dah hilang seorang pelanggan setia yang hampir tiap minggu beli burger diorang. HuWAAA!!


~Gantikan dengan Pau Sambal @ Burger Malaysia~






10 comments:

Nurulizzah Hidayah binti Musa said...

hadoyaii...gelik sy nengoknya..pepun thanks info terbaik.

Nur Hanani said...

eeee geli la pula tengok gambar tuu.. :)

Jom baca ni: In-Chan..

leyzajamil said...

HAHA..baik daripada yang menaip entri sampailah yang membaca entri semuanya kegelian..geli..geli..

KiD said...

hampesssss....!! nasib baik den dah bekpes... heheheh
jangan lupa komen kat Isu Gula Tambahan di dalam Susu Tepung Bayi

myezatul aQma said...

seli giler wehhhhhhhhhh
jom makan bureger mini @bureger samabal jelah...
huhuhu..
haaaaaaaa
aku tau...
jom kita makan burger telor !

Sumayyah Nadhirah said...

wekkkkkkkkk rase nk muntah je..eiii pelik2 la....huhu

owh ye jomlah join contest maaya :
http://maya-dhira.blogspot.com/2011/04/contest-aku-dan-baju-kurung-by-maya.html

Nick said...

wa.. geli ah >.<

ajumohit said...

eiii nmpak sedap, dh tau rasa mual hehehe

alexa yussida said...

aiyark..geli tekak

miss_arale said...

OMG...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara