singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, April 6, 2011

exercise jari tangan anda cara mudah


keletak keletuk aku terdengar jari jemari tangan dipatah2kan..kuat pulak tu!! sapa la malaun yang patah2kan jari tengahari ni..heheh aku sendiri yang buat rupanya, da jadi satu trademark sebelum nak memulakan sesuatu mesti nak patah2kan jari2 tangan kita. Betul ke tak??

Tapi sebenarnya kebiasaan kita mematah2kan jari tangan memang tak baik dan tak digalakkan. Tapi dah terbiasa buat kan, jadi habit dari usia kanak2 sampailah da tua bangka sekarang ni.





cara lagi mudah nak exercise jari tangan korang gi masuk blog yang pasang kotak mesej kat blog diorang. Kita akan disambut dengan 'mesra' kadang2 sampai berjela2 nak melayan ayat ramah pada kotak mesej tu.

ni contoh je eh ;)
Jari kita akan terasa lenguh setiap kali klik kotak mesej yang keluar, secara tak langsung itu macam satu terapi senaman untuk jari2 yang memegang mouse ketika itu. Mudahkan?? Dulu aku pun pasang jugak menatang ni, tapi dipikir2 aku kena jaga hati kawan2 blogger yang datang singgah baca blog aku ni, kasihan kerana diorang kena klik banyak kali sampai sudah. Aku memang baik hati orangnya, tu sebab aku terus buang function kotak mesej tu demi kebaikan bersama.

tapi kalau ada yang berdegil nak pasang jugak, silakan jengah tutorial pasang kotak mesej yang telah susah payah disediakan. Hak individu mereka suka mereka akan buat..

ok, jari2 aku pun da lenguh ni..setiap info yang baik sama2 aku kongsikan di sini.


4 comments:

KiD said...

excercise?? rendam jari dalam ais... heheheh
Masalah Slow Connection Streamyx

Tihara said...

bagus gak exercise tangan :)

leyzajamil said...

@ KiD rendam jari dalam ais sampai kecut eh? tak penah cuba lak.

leyzajamil said...

@ Tihara kalau betul caranya, memang la bagus ;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara