singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Saturday, April 30, 2011

musim artis Malaysia beranak-pinak

wink ^_<

Musim bulan mengawan ni..cuaca pun sesetengah tempat sejuk dingin je, nak mandi pagi mesti liat tuu..orang kahwin sana sini, besok da pasti sangat ada yang buat kenduri kahwin besar2an maklumlah 1Malaysia meraikannya sekali. Setiap kali 1hb Mei 1Malaysia akan sambut ulangtahun perkahwinan mereka. Untung badan ^-^ Dah selamat kahwin, orang akan tanya bila nak beranak pulak? Beruntung badan la siapa yang dah berisi sedangkan inai masih merah dijari (pujian ini tidak termasuk kes KD dan kes seumpamanya ye)..Belum pun puas berbulan madu dah nak terima kehadiran orang ketiga..Beshnyer ^__^

Macam Sazzy Falak dan husbandnya Nazril memang dah lama menantikan, Alhamdulillah telah pun berbahagia dengan kelahiran puteri kembar mereka baru2 ini. Sangat seronok tengok kemesraan mereka berdua. Moga dengan kelahiran anak, bertambah bahagia mereka suamisteri ye :)



Lagi siapa pulak, ooh si Rita Rudaini juga dah pun selamat melahirkan baby keduanya, hero juga..Tahniah Rita. Walaupun gaduh, selisih faham, duduk berjauhan masih beranak lagi awak ye, bestnyer ^-^


Nak lagii..yang ni pulak si Maizawati janda Ustaz Akhil Hayy yang dah berkahwin dengan lelaki muda tu pun sama dah selamat melahirkan baby boy, merangkap anak ketujuhnya. Power betol Maiza ni. Waheeda ape ceritanya, senyap jek?


 Berikut adalah kata-kata Maizawati tentang baby barunya ini:-

Alhamdulillah, saya telah selamat melahirkan bayi lelaki seberat 2.86 kilogram secara normal. Saya dan bayi berada dalam keadaan baik. Antara orang yang paling gembira mendengar berita ini adalah suami saya, Yassin kerana bayi ini merupakan anak pertamanya dan lebih menggembirakan apabila mengetahui bayi ini adalah bayi lelaki. (Ustaz Akhil & Waheeda tak rasa tergugat ker?)

Lain2 artis yang sedang berbadan dua Siti Sarah dengan Ina Naim dan terHOT Datuk Siti Nurhaliza pun mengandung juga...Hai musim artis mengandung & meletop la agaknya, macam dah janji pulak kan beshnyer ^-^ Info & gambar sumber : Abang Nara





3 comments:

Mama Likha said...

tk sbr nk tgk twins sazzy :)

leyzajamil said...

a'ah samala kita, mesti salah sorang baby ikut muka papa & mama yg sm cntik sm padan tuh..

myezatul aQma said...

bestnya tgok org dapat anak...aku pon nk kena kawen jugaklah...blh dpt nak...hahaha(^__^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara