ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, April 27, 2011

tahu cara nak mencantikkan blog?


A'alaikum wr..wbkth & Salam Sejahtera kepada non-muslim..
Ini blog Satu Malaysia sesiapa pun boleh baca tanpa ada rasa bias. Secara tak langsung blog saya ni kira blog yang agak aman jugalah sebab tiada jolok menjolok, cucuk menyucuk di kalangan batu api yang tak senang duduk tengok keamanan negara kita. Don't worry, kita happy berblogging sudah la ye.

Tengoklah blog saya ni!!! kelam kelibut berserabut mcm tongkang pecah dengan header pun tak ade. Patutlah Ben Ashaari tak nak datang blog saya ni. Saya dah tak nak blog terlalu banyak glitter, blink2 tu sebab saya tukar nak blog saya bertukar kepada blog yang menampakkan kedewasaan. Saya ni cepat bosanlah, tengok blog orang lain macam tu, saya pun nak tiru macam blog diorang jugak tapi saya tak tau nak buat.

ARGGHHHH!!!! stress saya tau..

TOLONG..TOLONG.. kepada sesiapa yang tau bagaimana cara nak mencantikkan blog sila bagi cadangan kepada saya pleaseeeee....sebelum saya bertukar fikiran merajuk tak nak blog lagi heheh takdelah sampai gitu.

Kepada sesiapa yang memberikan cadangan & pertolongan yang bernas dan memuaskan hati saya, iAllah akan adalah habuan dan ganjarannya sebagai satu cara saya nak membalas budi baik mereka. Saya teringin juga nak punya blog peribadi yang cantik mata memandang, tak terlalu messy dan menaikkan semangat saya nak update blog semakin meluap-luap..Semoga impian dan hasrat saya nak miliki blog yang menarik akan tercapai juga. Semoga ada di kalangan rakan blogger di luar sana yang mulia hatinya ingin membantu dan berkongsi ilmu dengan saya yang masih cetek ilmu blog ni..

Terima kasih kepada kamu yang sudi membaca..







11 comments:

safurara said...

ok je blog ni...ok dh seyes.

faraherda.razalan said...

oklah nie...

saya tak kisah pun psl blog ctk tak ctk...janji kemas dan tak serabut...paling tak suke klu yg jenis berat nauzubillah n siap ade lagu tu! arghhh!

FurBall said...

ok jew nih..tgok blog aku..lagi hodoh..jejeje..dah r warna cekelat..tambah2 lagi tade header..ehehe..malas nak wat header

Unknown said...

hmm..rata2 setakat ni smua cakap ok. tapi perlu juga di tacap kan..tak dela nampak pucat aje..apa nak tacap ek? hmmm ^-^

Geng Borak said...

hmmm... pendapat peribadi ek.. kasi tcap background.. dan besarkan sikit tulisan.. dan sidebar widget tak perlu banyak sangat. nampak macam bertindih..

Cashout Nuffnang Pertama! | ChurpChurp macam mana?...

´¯`·.¸¸.·♥ amirah liyana´¯`·.¸¸.·♥ said...

kalau mira,mira xsuka banyak widget kat sidebar..kalau boleh kurangkan sikit..entry banyak sangat dalam satu page ponn mira xberapa minat..2 ke 3 entry ok la kott..itu pendapat mira..terpulang la pada tuan punya blog..(^-^)..BTW blog ni xadjust apa2 punn dah nmpak sweet..

Admin said...

Banyak blog templet,ambik je yang berkenan,atau lihat blog templet aku http://joyimantemplates.blogspot.com/
Kalau nak templet macam aku datang ke blog,ada 2 templet aku sediakan,ambil mana berkenan.

tubelawak said...

blog hang dah cantik dah ni.. cuma jangan bagi blogroll belah kanan tu panjang bejela... jenuh nak scroll..

erin elianto said...

Haa aku pn xtau cara nk cantikkn blog..

erin elianto said...

Haa aku pn xtau cara nk cantikkn blog..

erin elianto said...

Haa aku pn xtau cara nk cantikkn blog..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara