singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Saturday, April 23, 2011

Yok kita exercise, yok!!!


Makan aku sekarang pun tak menentu, agak2 nak makan aku makan, sarapan pun kadang2 termiss lagi2 bila MILO ada cacing dah tak boleh nak minum dah, agak2 takde selera nak makan, sampai ke petang aku tak kisah nak makan. Lepas tu, menggigil menggelabah cari makan waktu malam..Dah ngantuk terus tidur dalam kekenyangan tadi. Bangun tidur dengan tak bersenam dulu terus bersiap tergopoh-gapah nak pergi kerja. Mak oiii..buruknya habit kehidupan aku nie, tak terurus langsung!! Dah bosanlah hidup macam ni hari2, nak kena buat perubahan ni..

Aku sudah gendut..yeay!!
Gendang gendut tali kecapi, makin gendut aku susah hati .. Padan muka aku :(

Tu yang aku geledah mencari info pasal bersenam ni..Banyaknya ketegori senaman!!! Ni kalau betul2 praktikkan ni dalam sebulan mau langsing aku ni, no more gendut lagi. Ok, hanya beberapa jenis senaman aje aku pilih untuk diamalkan..yang lain bukan tak penting tapi macam leceh nak buat sampai terlipat2 badan tu. Huh!!





Angin Tunggal

Faedah: Gerakan ini membantu mengeluarkan angin dari dalam perut, mengurut dan menyengkak rahim serta menyempitkan anggota sulit wanita.

Gerakan: Baring terlentang, lunjurkan kedua-dua kaki. Tarik nafas. Kemudian angkat kaki kanan lurus ke udara. Bengkokkan lutut anda dan bawa ia ke arah dada sambil anda lepaskan nafas. Selepas itu, dalam keadaan nafas biasa, paut lutut yang dibengkokkan itu menggunakan kedua-dua tangan anda ke arah dada dan tahankan posisi ini selama 7 saat. Tukar kaki dan ulangi proses yang sama. Baca Lanjut PETUA SENAMAN KACIP FATIMAH

Lain2 pilihan senaman :








4 comments:

KiD said...

waaaahh.. leh buang angin yea? hehehehe.. bagus.. bagus!!

Cara CRACK WEP key , CURI WiFi | Jangan baca kalau...

nur said...

senam jgn tak senam

sigadishitamanis said...

saya nak bls y pasal ank buah sya . luqman y terkena air panas tu . ok . terima kasih . knp pula dgn ank sdara kamu? sama juga ya?

Panglima Hitam said...

jom...jom senam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara