singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Thursday, May 12, 2011

Hidung mancung dan comel SY jadi penarik..

^-^ happy tak pagi ni..

HAHA pagi2 lagi dah terlopong ternganga mulut bila tengok kat MHI terpampang di muka depan akhbar wajah bakal isteri keempat Salih Yaakub. Amboii, itu ayat pertama terpacul spontan yang aku katakan. cun..cun..memang cun

cun tak?? cun kan??
putihnya gigi dia..



mana satu 1st wife SY ye? aku salute kat dia..

Apa yang bestnya, bila ditanya kenapa SY jadi pilihan menjadi bakal suami, kerana tertarik dengan hidung SY..itulah jawapan yang diberikan oleh Emi, gadis 24 tahun yang bertuah itu. Salah satu ciri seksual yang paling diminati wanita terletak pada hidung lelaki yang besar & mancung, dipercayai boleh memberikan kepuasan kepada wanita apabila pipinya dicium. Ya, aku sendiri mengakuinya.

Tapi kan lagi manis jika dijawab ingin merasai alam rumahtangga berpoligami untuk mendapat rahmat dan keredhaan Allah semata2 disamping suami yang tercinta. Iye tak iye, kang bila dijawab macam tu konon2 alim la baik la sangat ye tak? Tak kisahlah apa pun jawapan diberi, mereka cuma menunggu hari untuk disatukan aje. Berpoligami? Siapa yang suka? Hanya mereka yang telah mengalaminya dapat menjawab bagaimana hidup berpoligami / bermadu. Aku? Wallah'ualam...aku hanya mengharapkan yang terbaik selebihnya semua tu kerja Tuhan.

kredit to : www.kataartis.com dan www.cikgusyahir.com




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara