ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, May 4, 2011

persamaan ketara antara Kate dengan Diana

Salam kerinduan buat teman blogger di luar sana. Semoga hari2 kamu semua sentiasa dipenuhi detik2 dan saat indah untuk dikenangkan sepanjang hayat kamu nanti. Senyumlah kepada diri sendiri, latih ukirkan senyuman yang paling manis sekali.

Apa aku merepek ni setaaaan............

Opps!!! maaf. Aku masih di alam fantasi apabila sehingga ke saat ini masih terkenangkan detik bahagia saat berlangsungnya perkahwinan diraja of the year William & Kate Middleton. Alangkah indahnya untuk dikenangkan jika aku adalah Kate Middleton yang menjadi ratu hati Prince Wiliam. Tapi tak mungkin aku memilih William sedangkan dia tidak seagama dan tidak setaraf dengan aku.

Macam2 ulasan dah aku baca, ada yang memuji, ada yang mengutuk, ada yang 'mengondem' tak kurang hebat ada juga yang meluahkan perasaan kecewa bila putera katak Prince Charming yang diimpikan telah menyunting Cinderellanya..hihihi lucu2..suka hati koranglah nak cakap apa pun.



Tau tak apa dia persamaan paling ketara antara kedua2 puteri ini..cuba teka alahaiii senanglah sangat. Kalau tak dapat teka nak tau jawapannya cuba kita tanya kat Ratu..agak2 dia boleh tak bagi jawapannya..



apa class makan tempe?? Tempe sedap woo..HEHEHE..jangan mare ye sebenarnye nak cakap kat sini yang hidangan lauk ni nampak sedap menyelerakan..Aku cilok gambar tempe goreng bersambal kat SINI . Tengok si aktor Rosyam berholiday di Eropah , setidak2nya mesti Encik Rosyam teringatkan nak makan tempe bila berada di tempat orang, betul tak Encik Rosyam?? Kenapa tak bawa saya ikut sekali pergi holiday? Sampai hati abang ):




3 comments:

safurara said...

haahahahahha sabo jelah...

Unknown said...

@ rara pinkmafia bukan selalu rara..

aque said...

hahhaha kat mind da stamby jawapan rakyat biase.. cun kew... hahhaha

ceh. terkene hari nie.. hehehheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara