ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Monday, May 16, 2011

[video] peminta sedekah yang biadap!!!


^-^ senyum itu pun satu sedekah..


Video merakamkan seorang peminta sedekah yang bertindak kurang ajar menendang salah seorang jemaah yang bergegas nak turut serta dalam solat jemaah. Kejadian ni mungkin berlaku di kalangan Pak Arab. Aku tak pastilah ia satu insiden yang tidak disengajakan atau pun sengaja dibuat dipakat untuk memalukan orang Islam terutama bab mempersendakan solat ni. Apapun, jika ia sekadar gurauan aku rasa inilah gurauan paling kurang ajar pernah aku tengok rakamannya. Tersangat BIADAP!!!


***

Aku baru balik dari kampung ni, mata aku yang agak stim berat menahan ngantuk. Tersengguk2 aku di meja opis ni, hesh ni tak bole jadi ni..kena buat nescafe kaw2 ni. Nescafe kaw2 dah nak habis diminum pun masih mengantuk lagi?? ni kes betul2 ngantuk ni. Lambatnye nak time lunchbreak.

Dipendekkan stori, malam tadi tengah beratur nak masuk tren Senandung Sutera arah Selatan, aku terserempak ngan Mazlin Nordin tv3 heheh tak sempat nak bersalaman pandang dia dari kejauhan saja, kalau tak boleh bergambar buat kenangan.




4 comments:

Unknown said...

stupid joke!

Geng Borak said...

depa ni buat lawak tak kena gaya tyul.. huh!
Terima Kasih 1000 Followers Blog ShaKiddo!!

Dila's Art said...

Salam
Rasanya video ni sengaja dibuat-buat untuk memburukkan org Arab.

Unknown said...

kid & dang tari : yess, ini lawak yg sengaja dibuat2..tak kelakar langsung!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara