singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Thursday, June 16, 2011

Kejamnya!!! kanak2 Amazon ditanam hidup2

Ya Tuhan!!! masih ada lagi rupanya kaum yang jahil di dunia ini..aku sangkakan mereka cumalah kaum yang tinggal aman damai walau hidup serba kekurangan di pedalaman Amazon sana, tetapi rupa2nya lebih dahsyat daripada itu yang mereka lakukan TANAM ANAK KECIL HIDUP-HIDUP (macam tanam anak kucing je)..omg!! serius aku baru tau ni. Tapi sebelum tengok habis video tu, terdetik di fikiran ah! mungkin dikambus bebudak tu sekejap je, yelah mungkin nak buang sial ker, rupanya jauh tersasar sangkaan aku. Dibiarkannya budak tu mati tertanam hidup2 dalam tanah tu T____T

eh! suka nye ko!

pe tengok2..pancung kang!!

sadisnya =(
sumber : SINI

Dapatkan info tentang suku kaum ini di SINI



5 comments:

KiD said...

ish ish ish.. seriau tengok!
Panggilan Temusiasat | JPJ Tak jadi SAMAN Aku RM50...

dzafira said...

Tak sanggup nak tengok... Sedihnya rasa... Dorang macam langsung tak ada perasaan.. :(

Coco Mirae said...

speechless.. mereka ni mmg karut kan.. apa lah yg diorg percaya sampai nak buat mcm tu.. TT_____TT

akoo said...

ee tak sggup nk tgk

leyzajamil said...

kid : seriau tamo tengok!
dzafira : kejam kan.
coco : dah jahil namanya
akoo : T__T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara