ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Tuesday, June 7, 2011

[PART II] Penangan daripada segmen TOP Blogger


Assalammualaikum and very good morning to uolls ^-^

pagi ni kelewatan, segala2nya terlewat tapi iAllah tak akan menjejaskan mood nak update N3 pertama untuk hari Selasa 7hb Jun 2011 bersamaan 5 Rejab 1432H.
(kenapa diboldkan? .. yelah kita memang terlupa tarikh bulan Islam)

Sambungan kepada tajuk [review] Penangan daripada segmen TOP Blogger . Buat pertama kalinya, dalam berbulan2 aku berblog ini lah for the first time komen terbanyak aku dapat sebanyak 31 komen untuk segmen main tukar link suka sama suka , ada tu yang dapat 100 komen mungkin lebih pun mesti ada punyalah.

ok finally, terkumpul senarai nama blog yang aku khaskan dalam MyBloglist June~Aug lebih 20 rasanya..Oooh..itu tak bermaksud mereka pon letak nama blog aku dalam bloglist mereka juga, aku perasan ada juga yang tak letak. OOoh mungkin mereka terlepas pandang atau tak sengaja tak letak (diampunkan). Pokok pangkal niat hati budi masing2 la ye tapi yang paling aku UTAMAKAN keikhlasan. Kalau tak ikhlas tak usahlah kita setia mengikuti perkembangan sesuatu blog itu ye. Semoga kita dapat berblog dalam keadaan harmoni aman damai tak perlu rasa busuk hati sesama sendiri.

Mereka yang meletakkan nama blog aku dalam bloglist khas jutaan terima kasih banyak2, sekiranya ada kekurangan aku ingin memohon maaf terlebih awal. Diminta juga kesudian kamu memberikan sebarang komen yang membina agar kita semua mendapat manfaat dan kebaikan untuk dikongsikan bersama. Mohon juga keikhlasan daripada kamu semua sepanjang tempoh mengikuti setiap perkembangan blog yang baru nak hidup ini ye..thanks ALL thank you to BA too..



6 comments:

Sunah Sakura said...

tahniah kak~ moga lebih bersemangat untuk berblog lepas ni~ heheheh...

Sri_Tulip said...

gembira la ea dpt byk komen???Huhuh..

hepi blogging! :)

*Peace Yo! :)

Unknown said...

Sunah & Ly : thanks for ur visit here
All the best to korang juga!!!

Syahir Ramli said...

samelah kite kak...hepi ble tgk byk komen...smoge tros berblog ye kak leyza...=)

Unknown said...

@ Pak Syahot thank you dear ;)

Unknown said...

kita bertukar nak ? hehe XD

Tak Payah Susahkan Diri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara