ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Tuesday, July 19, 2011

Mulai hari ini aku boikot Skynet..

Salam, marilah membaca sebaris dua perenggan luahan bengkak hati aku hari ini.

Indah khabar dari rupa..memang aku ada terdengar komplen penghantaran barang oleh syarikat Skynet lambat dapat, dan setelah diri sendiri yang mengalaminya, baru aku percaya dan ambil keputusan tidak akan menggunakan khidmat Skynet lagi pada masa akan datang. Never..


Mentang2lah penerima barang berada di kawasan pedalaman, alasan yang diberikan kawasan itu jauh padahal tempoh perjalanan cuma 45 minit je dari pekan dan seminggu 2 kali baru kami masuk kawasan tu. Alasan tak boleh diterima sebab kenapa syarikat kurier yang lain boleh hantar dengan segera? Maaf!!! alasan tak boleh diterima pakailah..korang tahu tak betapa pentingnya barang yang aku kirimkan tu? korang tak nak hamek tahu pun kan, sebab korang lebih pentingkan RM semata2 daripada nak menjaga hati customer korang. Buwek!!!

Sudah hampir seminggu barang tak dapat, tadi aku buat panggilan untuk bertanyakan barang kita, sudahlah lambat dihantar, ungkapan maaf mewakili syarikat langsung tak ada. Mentang2 orang kampung pedalaman korang pandang sebelah mata ye, aku rasa mana2 company besar pun akan melenting marah kalau barang yang dikirimkan lambat sampai..apalagi kalau yang ditunggu merupakan antara dokumen penting. Aku tahu lah sebab aku pernah jaga bahagian kurier tempat kerja lama dulu. Telinga aku ni dah hampir nak separuh pekak mendengar bos membebel barang yang ditunggu tak sampai2..

Update..
"haa tau xpe kak...xde org kat opis sue aritu die boleh buang gitu je pasport workers....pastu opis baru nie die mls naik katanyer jauh,besar..pergghh nyirap tau kita kan byr utk die,boleh die kate mcm tue..." salah seorang customer komplen, sapa nak jawab tuu?


So, bermulanya hari ini, aku tak akan menggunakan Skynet lagi. Terima kasih kerana memberikan perkhidmatan yang sangat aku tak puas hati. Sebab aku tak puas hatilah aku canang di sini, tapi kalau servis yang aku sangat berpuas hati pun aku akan hebah2kan rekemenkan servis terbaik yang pernah aku terima. Good bye Skynet, semoga korang teruskan berbangga dengan nama Skynet itu. Wasalam.



6 comments:

aizamia3 said...

moga pihak skynet mengambil maklum isu ini..

Lulu Caldina said...

huhu sabar.. lain kali guna pos laju.. ke pos express.. Result GA belum keluar, skrg ni dalam proses semua sponsor terjah blog peserta, harap bersabar yer.. :)

Geng Borak said...

tinggalkan link entry ni ke helpdesk skynet.. hehehehee

Rohani Hashim said...

setakat ni tak pernah guna skynet nih...hurmmm alasan tak logik langsung kan...gerammm jer

Anonymous said...

salam..ini url untuk zoom gambar..

http://aerol-rianbow.blogspot.com/2011/05/cara-cara-nak-buat-gambar-bila-diklik.html

Irfa said...

sakitnya hati
barang dh smpi hub dia sabtu lepas
smpi smlm lom hantar (isnin)
alasan dia bg, kawasan tu x masuk hari2. pdhal bukan jauh, bukan pendalaman pun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara