singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Wednesday, August 17, 2011

tempah baju raya dengan Hatta Dolmat


Salam all,

Sebelum kita sibuk masuk ke dapur untuk persiapan berbuka, untuk ibu² dan kakak² apakata kita cuci mata dulu, saya janji tak akan kurangkan pahala puasa kamu semua. Perkongsian ini hanya semata² untuk mengagumi bakat kreatif yang ada dalam diri pereka fesyen tempatan antara yang tersohor namanya, siapa lagi kalau bukan Hatta Dolmat.

Cantiknya..kalau lah saya ada peluang untuk mengulangi detik² manis sewaktu bergelar pengantin, boleh tak saya nak upah Hatta Dolmat mereka dan designkan baju pengantin yang kelas meletop untuk saya pakai. Saya pun teringin jugak nak kelihatan ayu menawan macam model2 Hatta ni semua. Takpun, kalau masih sempat untuk tempah baju raya dengan Hatta pun saya sanggup bayar beribu-raban wang ringgit asalkan saya nampak gorgeous di pagi raya nanti..

Saya nak baju macam tok ti ni ..
haha ..boleh ke kau nak bayar Hatta Dolmat tu? 

saya teruja dengan gaya corak kaftan ni :D


Ada lagi...semua cantik², meh tengok sama²






credit to : hattadolmat.hdc

Hatta Dolmat pun tak kurang hebat cantik juga orangnya..hmmm, orangnya asal mana ye?






8 comments:

rara pinkmafia said...

tok ti mampu lah.awok idok la.

leyzajamil said...

haha..telan air liur je la ye..

norinaomar said...

Hatta Dolmat kak leyza?meletopss..tak mampu huuuu

hanani said...

wah..meletop u.. :)

KiD said...

ada satu opisnya kat shah alam kan?

leyzajamil said...

norinaomar : ah! boleh aje, kita byr ansur2 10 tahun baru langsai.
hanani : kebaBOOM!!
kid : entah, sy pun kurang pasti..hehe

linda a.k.a ibusumaiyah said...

singgah tengok CT ..:)

leyzajamil said...

no prob..silakan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara