ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Tuesday, September 6, 2011

(18SG) kejam! lagi perempuan dibakar..

Masya Allah ..tragisnya cara kematian perempuan itu T_T

Apa nak jadi zaman sekarang. Kes simbah-menyimbah asid & membakar orang semakin menjadi² sejak akhir² ni. Nilai² kemanusiaan dan moraliti dalam kehidupan manusia sekarang semakin hilang, penjenayah tegar itu langsung tak menghormati hak priority kehidupan orang lain. Insaflah, cubalah awak bayangkan jika ahli keluarga awak sendiri yang menjadi mangsa. Atau sebenarnya hati awak memang sudah kering itulah sebab sampainya hati dan tergamaknya awak buat begitu.

Mungkin ada satu kepuasan di situ. Yess! baru puas rasa hati aku. Kepuasan setelah dendam kesumat selepas sekian lama terpendam dan hanya menunggu saat sesuai untuk melempiaskan nafsu serakah amarah mereka..Semoga satu hari nanti tertangkap juga sesiapa dari kalangan penjenayah yang sehingga kini masih menyembunyikan identiti sebenar mereka. Siapa tahu mereka juga mungkin dari kalangan yang kita kenali rapat..

Kes terbaru, 5hb September 2011 penemuan mayat perempuan dibakar dipercayai dalam usia belasan tahun dijumpai di kawasan semak di Lembah jaya Utara, Bukit Belacan, Ampang Selangor. Kepada keluarga yang ada kehilangan ahli keluarga, pergilah buat laporan polis laporkan kehilangan mereka, dan jika anda ditimpa musibah / bencana semoga tabahkan hati dan banyakkan berdoa semoga si durjana segera diberkas dan dihukum dengan hukuman yang setimpal. Wallah'ulam..



lagi gambar & keterangan baca di SINI


"Ya Allah! Aku memohon perlindungan dari segala tingkah laku yang tidak baik, dari segala tindak perbuatan yang tidak baik, dari segala nafsu yang tidak baik, dari  segala macam penyakit yang berbahaya." 
kredit doa to Fazi


1 comment:

Liza @ Adzriel AB said...

manusia semakin kejam... takut je bila dengar berita ni. mohon Allah jauhkan kita drp kejatahatan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara