singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Friday, September 30, 2011

miming ala² cikgu shida..siapa lagi best?


gambar : abang nara

sendiri tengok sendiri menilaikanlah ye..
siapa suka tepok tangan sama² siapa tak suka diam² sudahlah.
kalau nak komen tu, komen secara berhemah dan yang membina semangat budak ni.


ini lah dia orangnya..laaaa lelaki rupanya. 
Masa sesi menyanyi tu sumpah betul² aku tak mengecam lelaki ke perempuan dia ni? 
amboiii lembutnya nada suara dia, tergoda i. Guna nama samaran syaridatul ..
aiseh!! kalah nama akak dik..tu yang ada konpius sedikit di situ iye ke tak iye.


yang ini okaylah..bolehlah buat aku gelak sikit.


yang ini macam rasa nak ketawa tapi termuntah pulak.

selebihnya banyak lagi videonya kat sini ..

credit : mama baru Hehehe..


3 comments:

rara pinkmafia said...

rara baru nk buat update pasal dye ni.hehehe

leyzajamil said...

buat jangan tak buat, bagi dia femes cepat sikit.

KiD said...

hai hai hai... hehehehe,, lama tak jenguk. blog baru OK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara