ads ads ads ads ads ads ads ads
singgah baca di sini >>>> www.1001impianhidup.com

Saturday, April 14, 2012

Promo :: Datang beramai2 ke Mega Star Roadshow JB!!!!!


A'alaikum wbkth, ceria2 di pagi Sabtu..hujung minggu besok apa plan kita? Bagi yg berdekatan, korg dialu2kn datang memeriahkan Mega Star Roadshow (MSR). Jgn sentap2 di pagi Ahad esok, kita dptkn suntikan semangat dan 'tap' aura dan energy drpd multi millionaire Mentor Kejayaan dan Kekayaan Smart Tycoon iaitu CDM Hajah Siti Atkah A Hamid. Semua dijemput hadir beramai2 kerana beliau akan share bagaimana kita nk menjana passive income drpd 9/10 punca rezeki kita juga Sunnah Rasulullah iaitu perniagaan. Kini ada OFFER BOMBASTIC utk mereka yg kureng modalnya tetapi ada keinginan nk menambah pendapatan. Ada selingan demo FREE krim istimewa BioEver dan peluang menang cabutan bertuah..

Program adalah seperti berikut:

Tarikh
15 April 2012 (Ahad)
Masa
9pg ~ 12.30tgh 
(habis program bolehlah 
pegi kenduri kahwin, shopping ect.)

Lokasi
Smart Tycoon Community Centre, 
No 56, Jln Keindahan 1, Tmn Skudai Indah, Skudai, Johor.

program yg sentiasa penuh
Alhamdulillah xoxo

Jangan ketinggalan untuk bersama kami esok. Pengorbanan masa santai hujung minggu korang pastinya sy janjikan tak akan sia2. Memang besok insan yang akan berikan kita special talk dia sangat2 hebat. Nak baca kisah menariknya, ceritanya ada boleh baca di sini

Hubungi saya untuk tempahan seat dan tiket masuk yg bernilai RM50..percuma jika anda register bagi NAMA & ALAMAT sms ke 0162581268 sekarang!!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm campaigning Churp2 ..

ads ads ads ads ads ads

Beautiful Nara